Oceny gracza: Mały, szybki, zabawny, dla graczy i nie-graczy, dzieci, dorosłych i dziadków.
Oceny gracza: Mała, szybka, wymaga komunikacji i strategicznego wykorzystania kart, aby wygrać. Zabawa i solo dla relaksu.
Oceny gracza: Fajna gra o zbieraniu punktów za "najlepsze" miasto. Choć kupiona na wyprzedaży za śmieszną cenę, gdy nie było żadnych oczekiwań, była miłym zaskoczeniem. Lubimy do niej wracać. Każdy buduje według własnego planu, a gracze mają wpływ jedynie na wybór elementów ze wspólnego menu. Podobają mi się grafiki 2 strony planu gry opcja łatwa i trudniejsza dość logiczne składanie i punktowanie pionów - duża losowość, gdy uruchamiane jest punktowanie miejskie, co może się zdarzyć niepotrzebnie wcześnie - nie zrozumieliśmy trzeciego wariantu żetonu bonusu, grajmy bez niego i nikomu to nie przeszkadza - Przeszkadzają mi "żetony punktacji", które powinny być wartością dla zbudowanych budynków, ale wartości w stylu monet 1,2,5,10,20 miałyby dla mnie więcej sensu, a nie 1,3,5,10,20.
Oceny gracza: Piękna gra dla dzieci. Wymaga co najmniej 3 graczy. Obecnie testujemy z rozszerzeniem.
Oceny gracza: Pojedynek czołgów z modelami czołgów na "planie szachownicy" z szansą i strategią. Pomysł na grę nie wydał mi się całkowicie daremny, ale pierwsze rozgrywki były dość dziwne i niezbalansowane. Zasady są dość obszerne, ale nie wyjaśniają, jak grać w grę ... Masz trzy rodzaje czołgów z 3,2 i 1 "życiem" i różnymi mocami, ale może się zdarzyć, że po pierwszej rundzie stracisz najcenniejszy czołg lub nawet dwa naraz. Wtedy pozostaje tylko czekać, co przeciwnik wyrzuci na kościach. Użyliśmy zasady houserule do gry, wszystkie 3 czołgi mają 3 życia i podczas celowania mogą strzelać bezpośrednio w stojący czołg, aby zmusić go do ruchu. Dla mnie jest to główny element strategiczny gry, w którym przeciwnicy muszą zgadywać siebie nawzajem, ruch, a także gdzie celować. Zasady zawierają tylko opis zasad bez "demonstracji". Są modele czołgów, które dziecko składa w całość grafika jest odpowiednia do tematu - niestety turla się 4 lub 1 raz (gdy straci się czołg średni, a to może być już po pierwszej rundzie) - zasady, które nie wyjaśniają zbytnio gry - papierowa waga planszy do gry
Oceny gracza: Małe, składane, proste zasady z dużą porcją zabawy, gdy komuś nie dopisze "szczęście".
Sama gra jest w porządku. Dla miłośników Pratchetta i niesamowitego klimatu, który jest tak na 10 gw ...
Nifredil [6.12.2024]
Cthulhu: Death May Die – Strach przed Nieznanym
dodano: 3.12.2024
Cthulhu: Death May Die
dodano: 2.12.2024
Terrorscape: Dziki Instynkt
dodano: 25.11.2024
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Whispering Woods
dodano: 6.12.2024
Unmatched: The Witcher – Realms Fall
dodano: 6.12.2024
Unmatched: The Witcher – Steel and Silver
dodano: 6.12.2024
Hexcrement
dodano: 6.12.2024
Homestead Hyperjump!
dodano: 6.12.2024