Oceny gracza: Brak równowagi między pytaniami... niektóre bardzo łatwe, inne bardzo trudne.
Oceny gracza: ładnie wykonana gra podstawowa - działa idealnie w singlu wszystko, co zrobiło 7 cudów
Oceny gracza: - wersja czeska jest tłumaczona inaczej niż słowacka
- bardzo trudne
dla bardzo doświadczonych graczy
Oceny gracza: Dla dzieci, które nie mówią, bardzo dobra gra. Odpowiednia dla małych i dużych grup graczy
Oceny gracza: Dość prosta, nawet miejscami do tego stopnia, że gra czasami gra za gracza.
Harvest jest świetny, ale dość prymitywny. Dla dzieci to dobra gra wprowadzająca.
Oceny gracza: Tak prymitywna gra, że łatwiej po prostu porównać większą kartę. A jednak niezwykle zabawna. Jest szybka i łatwa, więc nawet dzieci, które nie przepadają za grami, chętnie w nią grają.
Oceny gracza: Przynajmniej można nauczyć się nazw wielkich miast Europy. Fajna gra logistyczna. Odpowiednia dla dzieci dzięki łatwym zasadom.
Oceny gracza: Wciąż dobra gra, ale prawdopodobnie najmniej lubiana wersja azul....
Oceny gracza: Osobiście najbardziej lubię serię Azul... ponieważ lepiej widzę ruchy do przodu
Oceny gracza: - gra zależy w dużej mierze od tego, jakie karty zostaną rozdane
liczba głównych postaci
prawie każdy zna tę grę.... to klasyk
Oceny gracza: Jedna z najlepszych gier w jakie grałem. Filler dla każdego. Gra polega na psotach, ale jest to tak powszechne, że nawet nadużywający gracze nie mają nic przeciwko.
Grę można wytłumaczyć w 2-3 minuty, a zagrać w 10-15.
Prosta i pięknie działająca.
W grze często doświadcza się uczucia "WTF" na takim poziomie, że niemal każda rozgrywka zapisuje niezapomniane momenty.
Oceny gracza: - wadą jest to, że gra nie ma dobrej mechaniki dla 1-2 graczy
fajny draft
możliwość skupienia się na różnych sposobach zdobywania punktów
Oceny gracza: Świetna gra dla młodszych i starszych, ponieważ duzi zapominają, jakie mają karty. :-D
Dzięki zasadzie dobierania kart, gra zyskała nieco na strategii
Oceny gracza: przyjemna, spokojna gra
- prosty mechanizm, który wkrótce stanie się przestarzały
Oceny gracza: cicha gra dla początkujących
gra zaliczana do legend
- zbyt duża losowość
Oceny gracza: nieznacznie modyfikuje grę, choć nie jest to nic przełomowego
Oceny gracza: nieznacznie modyfikuje grę, choć nie jest to nic przełomowego
Oceny gracza: nieznacznie modyfikuje grę, choć nie jest to nic przełomowego
Oceny gracza: nieznacznie modyfikuje grę, choć nie jest to nic przełomowego
Oceny gracza: niewielka modyfikacja rozgrywki, nic przełomowego
Oceny gracza: nieznacznie modyfikuje grę, choć nie jest to nic przełomowego
Oceny gracza: lepsza niż klasyczny Catan, ponieważ jest szybsza
nie jest całkowicie losowa, jak klasyczny Catan
Oceny gracza: łatwe zasady
- bardzo trudne do przemyślenia
prosta konstrukcja
Oceny gracza: Gra blefu
...
Albo masz właściwą grę i wtedy nie ma lepszej gry, albo nie masz i gra jest dziwna. Krótko mówiąc, wszystko w tej grze zależy od twoich kolegów z drużyny.
Oceny gracza: Bardzo fajny sposób na rozpoczęcie przygody ze smokiem i lochami lub Dracakiem.
- Krótki jak na swoją cenę. Nie ma aż tyle materiału do gry, żeby tyle kosztowała. Zwłaszcza, że fabuła jest jednorazowa. Mogli zrobić więcej rozdziałów.
Oceny gracza: - prawdopodobnie jedna z najgorszych gier, w jakie kiedykolwiek grałem. Co nie znaczy, że jest to zła gra, może tylko dla mnie i mojej rodziny. To jak gra pamięciowa, ale długa, więc dzieci nie trzymają się jej, a dorośli nie czerpią z niej przyjemności. Musiałem wymyślić własne zasady, aby grać w nią w domu.
Oceny gracza: Gra towarzyska, która jest popularna nie tylko w moim domu, ale także na imprezach, na których w nią gram. To już klasyk.
Polecam na imprezy, gdzie jest dużo dzieci i nie muszą się znać, bo szybko zrozumieją grę i przełamią lody.
Oceny gracza: Rozszerzony zestaw kart dla Dixit. Są ładne i kreatywne ...
Oceny gracza: Rozszerzony zestaw kart dla Dixit. Są ładne i kreatywne ...
Oceny gracza: Rozszerzony zestaw kart dla Dixit. Są ładne i kreatywne ...
Oceny gracza: Prosta gra dla małych dzieci. Rozwija pamięć.
Ale po pewnym czasie się starzeje, ponieważ nie jest strategiczna / logiczna.
Oceny gracza: Jest twórcą systemu budowania talii w grze. Przewaga w ilości kombinacji, które gracz chce ustawić na początku.
Oceny gracza: Bardzo przyjemna i spokojna gra relaksacyjna. Legacy potrafi rozbawić. Gra kooperacyjna zapewni rozrywkę zarówno rodzinie, jak i osobom niegrającym.
Oceny gracza: Klasyka jak człowiek, nie gniewaj się. Ale jest długi i momentami nudny. Bardzo dużo o zbiegach okoliczności. Po kilku grach można się nią znudzić.
Oceny gracza: przyjemna gra pod względem wykonania
proste zasady
dla małych dzieci i ich rodziców
- z czasem stereotyp
Oceny gracza: Prosta i przyjemna gra. Nadaje się dla bardzo małych dzieci, ponieważ jest to prosty mechanizm domina. Dzieci będą przyciągane przez rysunek.
Oceny gracza: Zaskakująco jedna z najbardziej wyjątkowych gier w domu. Odpowiednia dla każdego. Prosta, szybka i zabawna. Gra na rozgrzewkę z dziećmi przed snem.
Oceny gracza: Naprawdę bardzo szybka i szalona gra. Pełna obrażeń. I specjalnych umiejętności postaci, które zmieniają bieg gry w ciągu sekundy. Szalona i przez to zabawna... dla wesołej grupy ludzi.
Oceny gracza: Dodanie dwóch postaci....nic więcej. Mogli dodać co najmniej 4. Postacie są niesamowite, niektóre karty są OP i dlatego jest to tak szybka, szalona gra.
Oceny gracza: Zaskakująco często gra krawędziowa z dziećmi. Cierpi na tym łatwa taktyka wygrywania, w której tylko jeden element stoi w pobliżu bramki. Ale pewnie ładne wykonanie zmotywowało dzieciaki do gry.
Oceny gracza: Gra przypomina Swanfish.
Fajna gra, ale nic specjalnego. Relaks na pół godziny.
Oceny gracza: Całkiem nieźle. Dzięki różnym krajom można obrać różne strategie. Niestety z czasem (po około 10-20 grach) można przegrać. Ale z drugiej strony całkiem relaksująca gra.
Oceny gracza: niekonwencjonalny sposób pozyskiwania surowców
mechanika gry
produkcja gry
Odpowiednia dla dzieci i graczy, którzy lubią przeliczać swoje ruchy
Oceny gracza: bardzo dobra gra rpg do "szybkiego grania" (scenariusz na 30-60 minut), w porównaniu do rozbudowanych wersji :D
Oceny gracza: ładna grafika
prosta rozgrywka / zasady
ładne kolorowe postacie
- fabuła, którą tworzy gracz, nudzi się po 2 grach... ale da się grać bez tego elementu
Oceny gracza: Nie mogłem się doczekać tej gry ze względu na rekomendacje graczy, ale... nie uznałem jej za interesującą. Mało komunikacji podczas gry i trudności.... prawdopodobnie zmniejszyły moje ogólne odczucia z gry.
Oceny gracza: Fajny deckbuilding, ale jednocześnie nic innowacyjnego. Doświadczyłem uczucia gry w innych grach i w wielu z nich nawet lepiej. Przynajmniej jest motyw HP.
Oceny gracza: Kiedyś grałem w tę grę źle i dlatego jej nie lubiłem.
Kiedy ponownie zapoznałem się z zasadami (chyba musiałem bardziej dorosnąć pod względem gier), zacząłem czerpać przyjemność z grania.
Fajna szczypiąca gra, tylko trzeba się w nią wkręcić.
Oceny gracza: Te komponenty sprawiają, że gra jest o wiele bardziej zabawna i grywalna. Czy to pomocnicy zwierząt, czy katapulty. Elementy mapy już nie tak bardzo.
Oceny gracza: Fajna gra taliowa z prostymi zasadami. Niestety z czasem stereotyp... ale tego można się spodziewać po grach dla dzieci.
Oceny gracza: Ciekawa mechanika gry. Nieco bardziej niszcząca niż tolerowałaby żona, ale o to chodzi w tej grze. Wiedząc, że wkrótce umrzesz, starasz się wytrzymać jak najdłużej lub pozwolić innym umrzeć tak szybko, jak to możliwe.
Oceny gracza: Fajna gra dla dzieci, która uświadomi im, jak zrównoważyć 2-3 połączone ze sobą systemy. Czasami trzeba coś zablokować, czasami odblokować, a czasami wybrać mniejsze zło, aby zachować równe odstępy między postaciami.
Przyjemna i zabawna gra dla dzieci i rodziców, nawet po kilkudziesięciu rozgrywkach.
Oceny gracza: Gra jest starsza pod względem grafiki, ale nadal jest jedną z najlepszych pod względem rozgrywki. gry. Nadaje się dla 6 graczy i kończy się od 30 do 60 minut w zależności od liczby graczy.
Najlepszą częścią gry są te momenty, kiedy odwracasz super kartę i wszystkie twoje taktyki przestają obowiązywać. Albo kiedy pod koniec gry znajdujesz Maga / Czarownicę / Muszkietera... i cała sprawa nagle przybiera inny obrót.
Oceny gracza: Moje wprowadzenie do świata BG. Proste i bardzo losowe, ale jednocześnie bardzo przyjemne i zabawne. I nadaje się dla małych dzieci.
Oceny gracza: Dobra gra jak dla mnie. Bitwy są kontrolowane przez kości, ale możemy zmniejszyć losowość wyniku, zdobywając więcej kości. Jest budowanie mapy, bazy, zdolności bohaterów.... W każdym razie nie jest to już gra dla małych dzieci i może być słabym wyzwaniem dla dużych. Docelowi odbiorcy nie będą jednak zawiedzeni.
Oceny gracza: Jeśli ufasz swoim kolegom z drużyny, dbasz tylko o swoje karty, a gra jest szybka, ekscytująca i logiczna w tym samym czasie. Zapewni ci rozrywkę przez 30 minut, jak odpowiedni wypełniacz
Oceny gracza: Rozszerzenie nie zawiodło, jednak da się w pełni grać bez niego. Raczej, jeśli podoba ci się podstawka i zaczynasz się nudzić, to kup rozszerzenie.... w przeciwnym razie nie jest to konieczne.
Oceny gracza: Ładnie ożywiło to podstawową rozgrywkę. Czy Regent jako mechanizm wzmacniający słabego gracza, czy specjalne postacie i przeciwnicy. Satysfakcja dla każdego, kto grał w podstawkę.
Oceny gracza: Dodatkowe znaki poprawią losowość wyboru postaci
Oceny gracza: proste zasady
Rysowanie i układanie kształtów tetrisa
Lekko treningowa, ale nie bardzo
Ze względu na różne karty powtarzalność jest niewielka.
Oceny gracza: Uświęcony tradycją klasyk. Strategicznie może być postrzegana jako gra abstrakcyjna, ale pod względem projektu przemawia do dzieci jako przyjemna gra o zwierzętach.
Oceny gracza: Mnóstwo kości brzmi jak zabawa, ale z czasem gra staje się coraz trudniejsza. Grze brakuje strategicznej głębi, ale to ustępuje grze rodzinnej - graniu z dziećmi.
Oceny gracza: Niezły sposób na przeniesienie towerdefendera do stylowej wersji. Niestety gra cierpi z powodu gracza alfa, z czasem bardzo trudnego. Na plus jednak grafika i pomysłowość.
Oceny gracza: Świetna gra. Szybka, bawi zarówno młodszych, jak i starszych. Proste zasady. Jest w niej zarówno strategia, jak i przypadek... Szybko się rozkłada, a dzięki prostocie komponentów także porządkuje. Ale jednocześnie miła i przyjemna w obsłudze. Takie domino poziom 3
Oceny gracza: Malutka gra, która sprawdzi się, gdy chcemy czegoś prostego dla małych dzieci. Nie sprawdzi się jako pełnoprawny filler, ale ze względu na cenę, szybkość i prostotę... warto od czasu do czasu wyciągnąć ją na stół. Od czasu do czasu zagra się w warcaby lub łódki...
Oceny gracza: Ta gra jest odpowiednia dla osób, które lubią Dixit. Wadą jest jednak to, że potrzebuje poważnych graczy do gry, a nie małych dzieci (dla których Dixit jest świetny), w przeciwnym razie niechcący zdradzą, czy są poszukiwaną osobą przez swoje zachowanie.
Oceny gracza: Prawdopodobnie najszybsza gra. Szybka jazda, w której szkodzisz tylko sobie i ... nic więcej. Żadna strategia ani redukcja społeczna nie wchodzi tutaj w grę. Więc gra szybko staje się rozgrywana z tą samą grupą.
Oceny gracza: Gra nie jest zła, ale fakt, że prawie w ogóle nie trafia na stół, mówi wiele o jej popularności. Proste zasady prawdopodobnie nie przypadły do gustu dorosłym i były mało atrakcyjne dla dzieci. Ale dla mniej zabawnych rodzin może być w porządku. Przynajmniej jako jedna z gier wprowadzających.
Oceny gracza: Odpowiednia dla małych dzieci, którym rodzice chcą pomóc w zabawie. W rzeczywistości jest to dość wymagająca gra dla dzieci i nieco zwyczajna dla dorosłych graczy.
Oceny gracza: Świetna gra nie tylko dla rodziny. Świetny przykład draftu. Uroczy rzut i momenty, gdy wygrywasz 50 punktami, a w końcowym punktowaniu dostajesz super trafienie. Rozgrywka nie schodzi tak szybko. Zasad można się szybko nauczyć od każdego kto odwiedza dom.
Oceny gracza: Gra szybko się kończy i nie można w nią dalej grać. Nawet własna historia nie może zostać wymyślona... gra się bardzo szybko.
Dzieci świetnie się bawiły pracując z telefonem... a nauka gry była dla nich intuicyjna i łatwa... ale mała akcja i krótkość odbierają wiele punktów.
Nadaje się dla małych dzieci, gdzie można wysłać go do rodzeństwa, kuzynów itp.
Oceny gracza: Gra jest fajną produkcją i fajny jest fakt, że jako gra kooperacyjna możesz dobrze grać z dziećmi, gdzie możesz im pomóc.
ALE
Gra może być dość trudna (zmodyfikowaliśmy jedną zasadę, aby rozgrywka była przyjemna) i nie można przedwcześnie zakończyć dobrej gry.
Oceny gracza: Zwariowana gra, która będzie bawić dzieci przez kilka rozgrywek z rzędu. Niestety dorośli ze swoim refleksem nie mają szczęścia. Najgorsze w Tom What's What jest to, że niszczy bardzo karty podczas agresywnych wypadów :-D
To twoja chwila ti co tworzy.
Oceny gracza: Gra kooperacyjna, w której nie ma dominującego gracza
Zabawne
Szybki
- Dla kogoś, kto z czasem może stać się stereotypem
Oceny gracza: Osobiście nie przepadam za tą grą, ale moje dzieci ją uwielbiają. Stąd taka ocena.
Osobiście dodaję do gry karty z zadaniami w miarę jak rosną razem z dziećmi. Na przykład oblicz trzy przykłady, przygotuj książki do szkoły.... To działa, dzieci odnoszą się do gry i tak grają w nią już od kilku lat....
Oceny gracza: Gra typu "labirynt", ale z postaciami Mario. Dzięki prostocie i grafice przyciągnęliśmy dzieci do stołu na kilka godzin... ale z czasem staje się jednostajna.
Można wymyślać różne zasady, aby ją ożywić.
Oceny gracza: Nawet dziecko może zawsze znaleźć odpowiednią osobę. To nie jest trudne. Ale... nie powinno być. Dzieci muszą częściej wygrywać, inaczej nie będą się tym cieszyć. Więc gra naprawdę dobra dla dzieci.
Oceny gracza: Jest dokładnie tym, do czego jest przeznaczona. Gra dla młodych rodzin, w której dzieci zagłębiają się w głębszą mechanikę (rozmieszczanie robotników), zabawa również dla rodziców, a całość jest przyjemna i prosta.
Oceny gracza: Nie zmienia to zbyt wiele w grze. To miły drobiazg, ale nie mogę powiedzieć, że bez niego grałoby mi się mniej przyjemnie.
Oceny gracza: Taka prosta gra... i tyle zabawy. Możesz się nauczyć i nie grać w kilka sekund, a po kilku minutach zaczniesz ją kochać. Na początku myślisz, że nie ma szans na zakończenie gry, zanim skończą się karty... ale po kilku grach nawet nie dotrzesz do końca talii. I te momenty, które mówi....
Oceny gracza: Lubię towarzystwo graczy w grach. Ta gra zabrania komunikowania się z graczami i pewnie dlatego mi się nie podoba.
bardzo ładne rysunki
- krótki czas (ale o to w tej grze chodzi)
- nie dla każdego, muszą w nią grać gracze, którzy lubią optymalizować ruchy w stresie i pod presją
Oceny gracza: Wiem, że jest legendą... i wielu ludzi go uwielbia... a mechanika jest całkiem fajna... ALE ilość kart i ich różnorodność mnie dobiła. Nawet po 4 partiach nie byłem w stanie odnieść się do niej tak bardzo, jak moje otoczenie. Cóż, dla niektórych jest, a dla niektórych nie. Może gdyby było mniej kart i jaśniejsze opisy... żeby się nie pogubić w masie...
Oceny gracza: Gra ma potencjał... ale jakby potrzebowała kilku dodatkowych zasad, aby cieszyć się nią "idealnie". Więc to dobra gra, ludzie się nią cieszą, czasami się nudzą, gdy nie dostają tego, czego potrzebują.
Oceniam ją jako lepszą grę na rodzinny wieczór.
Oceny gracza: To świetnie, że jest tak inteligentny, ale czasami te małe komponenty na całym stole denerwują ludzi. Nuz... małe/duże...
W każdym razie mechanika jest świetna, wciąż można wymyślić coś nowego i innego, nawet po kilku grach.
Oceny gracza: Całkowicie niesamowita gra, nawet jeśli jest przeznaczona dla małych dzieci. Prostota zasad działa tak pięknie, że mimo interakcji między graczami, dzieci się nie złoszczą. Grę można ukończyć dość szybko, zasady są proste i jasne. I każda karta coś robi, nawet jeśli jest używana głównie do odkrywania skarbów, może być również używana wtórnie. Gorąco polecam dla młodych rodzin, które nie chcą się nudzić podczas gry.
Oceny gracza: Dostałem tę grę jako "kota w worku" i idealnie spełniła wszystko, czego chciałem.
Jednoczesna gra, układanie na siatce (jak tetris), dla dzieci, ale jednocześnie trochę inteligentna.
Gra jest ładna i prosta. Jedyne, na co mogę narzekać, to niektóre skomplikowane konstrukcje, których nikt nie będzie robił (budował ich i skakał), ponieważ jasne jest, że nie przyniosą one tylu punktów, ile potrzeba czasu i zasobów, aby je zbudować. Może mogliby spędzić kolejne pół roku na poprawianiu efektów niektórych budynków.
Oceny gracza: Ten mecz w ogóle mi nie pasował. Rozumiem, że potrzeba odpowiedniego zespołu, odpowiedniego czasu i odpowiedniego nastroju... ale wolę gry, w które gra się dla relaksu. A po tej zawsze byłem wyczerpany, jakbym przebiegł maraton. To interesujące, ale dla mnie osobiście mało zabawne.
Oceny gracza: Podoba mi się prostota kart, w przeciwieństwie do MTG. Mało rodzajów potworów, proste relacje i krótkie opisy. Tak więc spoko.
ALE
Wiele osób się ze mną nie zgadza. Albo nie lubią tak silnego agresywnego konfliktu, albo nie lubią przeciągającej się losowości w otrzymywanych kartach...
To nie jest gra dla każdego.
Oceny gracza: Mechanika nie jest rewolucyjna, ale jest to fajna gra rodzinna, która może sprawić, że twój syn usiądzie przy stole, aby zagrać. Ponieważ nie lubi zbytnio gier towarzyskich... ale uwielbia MINECRAFT.
A reszta z nas chętnie z nim gra, bo to wcale nie jest takie głupie. Szkoda tylko efektu "gracza alfa" .... chociaż... to sprawia, że mój syn cieszy się, że nie przegrywa często...
Oceny gracza: Chodzi o minecraft i nie jest całkowicie głupi. Jest to gra losowa, więc czasami można dostać amoku, gdy nie wygrasz ważnej walki, ale z drugiej strony zapewnia rozrywkę ludziom z dziećmi przez długi czas i nie ma dużych konfliktów.
Mechanika kości i biomów jest fajna i daje dużą regrywalność.
Oceny gracza: Bardzo ładnie wykonana gra. Również zasady są proste. Więc dla młodych rodzin jest świetna. Po około 20 rozgrywkach można odnieść wrażenie, że jest to gra jednowariantowa i mimo, że nie zawsze się wygrywa, to nie ma się tak wspaniałych wrażeń z gry, jak w przypadku innych 5-gwiazdkowych gier. Dlatego tylko 90 na 100 punktów.
Oceny gracza: Jest długa i polega bardziej na przypadku niż strategii. Ale to klasyk, więc każdy powinien przynajmniej spróbować.
Oceny gracza: Gra jest bardzo popularna, doczekała się wielu rozszerzeń. Pochodzi ze świata D
Oceny gracza: Kolejna forma peksów. Taka fajna gra przestrzenna, w której "dzieci" (dorośli nie będą jej bravitować) muszą zapamiętać, gdzie co się znajduje. Może być fajna dla nietradycyjnego rozwoju pamięci.
Oceny gracza: Fajna gra rodzinna nie tylko dla rodzin. Ma głębię i można w nią grać tak strategicznie, że zainteresuje nawet dorosłych graczy. Liczba kart jest ogromna i jeśli się poczeka, można się na nich dowiedzieć czegoś ciekawego. Mechanika wyraźnie koresponduje z fabułą, a piktogramy i teksty są zrozumiałe.
Jedyną wadą jest to, że gdy gra więcej osób, czas gry staje się dość długi i ludzie nudzą się grą, dopóki nie nadejdzie ich kolej.
Oceny gracza: Szybka gra z prostymi zasadami. Nie jest to top filler, co lubię, ale jest warta uwagi ze względu na to, jak mała i szybka jest. Nie pisze wielkich przeżyć i emocji, ale to może być kwestia grupy ludzi, którzy w nią grają...
Oceny gracza: Gra, która nie obraża ani nie kopie tyłka. Dla dzieci urocza gra, dla dorosłych fajna gra do kolekcjonowania i zarządzania zasobami.
Oceny gracza: Tak, to bardzo prosta, a nawet głupia gra. ALE jest tym, czym powinna być. Grą poprawiającą umiejętności motoryczne małych dzieci. I dlatego jest fajna, bo dzieci ją uwielbiają. Jest kolorowa, kulki są duże, jest wystarczająco dużo kart...
Oceny gracza: To gra, która spełnia wszystkie moje potrzeby. Ciekawa, ładna, szybka. Mogą w nią grać zarówno dzieci, jak i gracze. Najlepsze w niej jest to, że świetnie sprawdza się w grach symultanicznych. Dzięki temu gracze nigdy się nie nudzą, zawsze mają co robić. I nie musisz zbytnio oglądać superbohaterów, ale to też nie jest zła rzecz. Bywa to frustrujące, ale jednocześnie nie męczy. Gra jest duża (największe pudełko jakie mam) i droga, ale naprawdę warta tych pieniędzy. Dla mnie jest zdecydowanie w top 3.
Oceny gracza: Niektóre teksty można interpretować inaczej, ale poza tym większość efektów jest jasna.
Grafika jest ładna i zabawna. Zasady bardzo proste....
Niestety nie ma zbyt wiele strategii do zrobienia, ponieważ gra jest szybka.
Oceny gracza: Po prostu rozszerzenie gry z ładnymi obrazkami. Rozgrywka oryginalnej gry nie zmienia się zbytnio. Ale to chyba fakt dotyczący każdego rozszerzenia do L.J..
Oceny gracza: Ani dobra, ani zła. Trochę nudna i długa... ale uczy dzieci podejmowania ryzyka i zrozumienia, do jakiego stopnia warto je podejmować.
Oceny gracza: Gra dla bardzo małych dzieci. Nauczyć je... o rzucaniu kostką i kolorach? Bardzo przyjemna gra. Na pewno gdy dzieciaki trochę podrosną warto sięgnąć po coś co wniesie coś więcej do rozgrywki.
Oceny gracza: Gra jest rewelacyjna i aż dziwne, że tak rzadko w nią gram... Mechanika jest ciekawa, wykonanie również... kto wie dlaczego ludzie nie wyciągają jej częściej na stół, skoro wszystko działa tak jak powinno. Może gdybyś miał dobrą pamięć do każdej zasady w grze i nie musiał zawsze wertować zasad przed grą, aby sprawdzić, czy wszystko pamiętasz... ale ikonografia w grze jest dobra. Hmm...
Oceny gracza: Wiem, że jest legendą... i są turnieje... ale naprawdę się nudzę. To tylko przypadek i szantaż, prawda? I jest długa jak na to, co oferuje. Dla mnie to niezrozumiała gra... ale może to były po prostu niewłaściwe miejsca w niewłaściwym czasie z niewłaściwymi grami...
Oceny gracza: Niezła produkcja
Łatwe do nauczenia się zasady
Ale najlepsze jest to, że kombinacje naprawdę reprezentują relacje, dzięki czemu stworzona mapa wygląda jak krajobraz.
Oceny gracza: Prosta gra dla dzieci. Nudna dla dorosłych, co czasem trzeba uszanować nawet w tak prymitywnej rzeczy. Przynajmniej nie trwa tak długo jak Man Don't Be Angry.
Oceny gracza: Niezła gra strategiczna, chyba najlepsza z serii. Ale przygotowanie i zasady są długie, więc bardzo nieodpowiednie do okazjonalnego grania.
Oceny gracza: Z niecierpliwością czekałem na temat i Coop. Jednak gra jest tak ciężka i losowa, że czasami po jej ukończeniu czuję się bardziej przygnębiony niż w dobrym nastroju. Nie mam nic przeciwko takim trudnym grom, dopóki nie wygrywam z grą nawet po "perfekcyjnym" rozegraniu partii przez Tomka, trudność jest sztuczna i oparta na przypadku, czego nie lubię.
Zakochałem się w tej grze po zmodyfikowaniu pewnych zasad.... i tego właśnie chcemy od gier. Aby zapewnić nam rozrywkę.
Oceny gracza: Gra bardzo cierpi na syndrom gracza alfa. Jeśli ktoś zwraca uwagę na to, jaka osoba w nią gra, może się świetnie bawić. Nic dziwnego, że jest to gra z serii starych klasyków.
Oceny gracza: Prosta i przyjemna gra. I pouczająca. Dzieciaki szybko się w niej zakochały. Spokojnie można ją włączyć do serii starych dobrych klasyków
Oceny gracza: Moje obawy związane z grą dotyczą możliwej powtarzalności, a zatem tego, że po pewnej liczbie rozgrywek przestanie się ona podobać, ponieważ zasada/mechanika będzie się powtarzać.
Ale po 6 grach to uczucie jeszcze się nie pojawiło ze względu na liczbę kart i różne rasy.
Nie rozumiem jednak, dlaczego tak bardzo porównują ją do serii Settlers.
Oceny gracza: Prosty deck-building, odpowiedni dla początkujących lub dzieci. Wygląda ładnie na stole, jest prosta i po zagraniu nie męczy cię myślenie, jak w innych grach deck-buildingowych.
Oceny gracza: Inteligentna gra
Zabawa w trybie wieloosobowym
Nawet w trybie wieloosobowym gra jest szybka
Oceny gracza: Klasyczna forma dziesiątki, która jest tylko nieznacznie ulepszona przez temat. Pytania są momentami naprawdę trudne... ale to fajny sposób na przyciągnięcie dzieci do gier, skoro lubią HP
Oceny gracza: prosta produkcja/forma
proste zasady
rozgrywka w około 30 minut
- może irytować ludzi, którzy nie lubią skakać w grach
Oceny gracza: Prawdopodobnie nie ma osoby, która nie znałaby sobowtóra. Wiele wersji tem.... ale wciąż ta sama zasada. Nadaje się dla małych dzieci i ćwiczenia refleksu.
Oceny gracza: Fajny stary klasyk. Obawiałem się, że efekty na kartach nie będą jasne, ale są łatwe i szybkie do odczytania i zrozumienia. Frustrująca gra z czystą mechaniką.
Oceny gracza: Pomimo tego, że jest to gra w dużej mierze przypadkowa, wielokrotnie można się przy niej dobrze bawić. Dlaczego? Ponieważ moment ciągnięcia/brak ciągnięcia jest wyjątkowo ekscytujący i zabawny. Jest też trochę tej taktyki. Unikalna mechanika.
Oceny gracza: Mniejsza i prostsza wersja klasycznych Parków. Elementy są znacznie mniej wciągające, ale gra jest warta swojego rozmiaru, ceny i szybkości rozgrywki.
Oceny gracza: Fajna, prosta gra dla osób niegrających. Odpowiednia również dla dużych grup ludzi.
Moment, w którym wypowiadane jest jedno słowo, może czasami nie mieć końca.
Oceny gracza: Nadaje się na imprezy i dla dzieci, ponieważ nie ma tekstu. Wręcz przeciwnie, tekst ma tę wadę, że obrazki są dość wyraźne. Ze słowami jest więcej możliwości skojarzeń.
Oceny gracza: Wydaje mi się, że ten styl gry mi nie odpowiada. Biorąc pod uwagę tematykę, próbowałem grać z córką, synem i żoną, ale nie wydaje mi się to ani logiczne, ani towarzyskie, ani zabawne. Temat przenosi fabułę w zabawne, ale czasami dziwaczne sytuacje.
Oceny gracza: Wadą gry jest to, że po jej przejściu poznaje się komiks i szyfry.
Jednak po roku nie grania można spokojnie powtórzyć rozgrywkę.
Gra może być również rozgrywana wielokrotnie dzięki mechanice poruszania się po domu.
Pod względem rozgrywki jest to dobra gra.
Oceny gracza: Bardzo mały dodatek, który niewiele zmienia. Ale dostałem go jako bonus, więc nie mam nic przeciwko jego posiadaniu. Ponieważ tak naprawdę nie jest tak istotny w grze, aby go kupić.
Oceny gracza: Dobra gra dla osób, które lubią gry wiedzowe, a ja do nich nie należę. Ale doceniam mechanikę, że można zgadywać tak długo, jak się odważy i są różne formy odpowiedzi.
Oceny gracza: W przeciwieństwie do Formuły D, gracz ma większą kontrolę nad grą, ale nadal istnieje element przypadku. Gra jest strategiczna, a dzięki takim elementom jak pogoda i garaż, rozgrywka jest wydłużona - nie powtarzasz tej samej sekwencji rozgrywki.
Oceny gracza: gra rodzinna dla młodszych i starszych, ponieważ oferuje sporo inteligentnych decyzji
jest to gra na punkty, możesz zdobyć punkty za wiele rzeczy
losowanie
cena
Oceny gracza: Wersja deck jest szybka, ładnie pokolorowana i zabawna. Nawet małe dzieci mogą zrozumieć zasady, a grę można rozegrać w 45 minut
Oceny gracza: Ta gra zasługuje na pochwałę. Ma dwa fajne mody, jeden do szybkiej i łatwej gry z dziećmi, a drugi do ciekawej rozgrywki z graczami. Niezła mechanika i produkcja.
Oceny gracza: Gra jest inteligentna i nastawiona na współpracę... co lubię... ale nie jest jedną z moich najlepszych. Cisza, która powstaje podczas grania... oraz zmęczenie i ból głowy po ukończeniu... psują doświadczenie.
Oceny gracza: niezła produkcja
zabawa
niezbyt wymagająca i wystarczająco inteligentna
zagrane w godzinę
niezłe mechanizmy
Oceny gracza: Dobra gra, która wymaga odpowiedniej grupy ludzi, dobrego miejsca i czasu. Jeśli ktoś nie jest w odpowiednim nastroju, gra nie sprawia mu przyjemności i jest tylko przesuwaniem pionków na planszy.
- Po kilku miesiącach nie pamięta się umiejętności.
playmate Odtwarzalność solomod proste zasady wkładka -wysoka losowość Ogólny stosunek ...
Spasik [24.3.2025]
Evenfall
dodano: 21.3.2025
Potwory w Tokio: Pierwsze starcie
dodano: 20.3.2025
Thunder Road: Vendetta – Extra Ammo
dodano: 19.3.2025
Ark Nova: Wodny Świat
dodano: 18.3.2025
Dungeon Legends
dodano: 13.3.2025
Imperium Romanum
dodano: 23.3.2025
Piles!
dodano: 23.3.2025
Aldarra
dodano: 23.3.2025
Minecraft: Builders & Biomes – Junior
dodano: 23.3.2025
Aberration
dodano: 23.3.2025