Oceny gracza: Prosta, łatwa gra na imprezę lub wieczór przy winie. Odpowiednia dla dzieci.
- Większa losowość, mniej strategii, więcej zabawy przy co najmniej 5 graczach
Zdecydowanie polecam zakup rozszerzenia Old Saloon.
Oceny gracza: Gra o tematyce Dzikiego Zachodu, miła atmosfera. Jedyny sposób na grę w Bang! w dwóch graczy. Ładna grafika w stylu oryginalnej gry karcianej Bang. Polecam zaopatrzyć się w oryginalne podkładki, dzięki nim gra wygląda jeszcze lepiej na stole.
Oceny gracza: Prosta gra karciana z dość prostymi zasadami, ale bardzo zabawna. Pięknie ilustrowana, dobrze wykonana. Ciekawa już w podstawce, ale polecam zagrać z rozszerzeniem Koszmar Łowcy, gra rozkwitnie jeszcze bardziej.
Oceny gracza: Obecnie klasyk, odpowiedni dla rodzin z dziećmi. Gramy z kilkoma rozszerzeniami, ale gra staje się bardziej złożona, a zasady mniej jasne. Wydaje mi się, że mniej znaczy więcej.
Oceny gracza: Podoba nam się bardziej niż niebieski tusz. Dodano element tygrysów nękających przeciwników. Ogólnie rzecz biorąc, jest to czystsza gra niż niebieski Carcassone, który jest nieco uszkodzony przez nadmiar rozszerzeń. Nawet gra podstawowa oferuje przyzwoite opcje strategiczne, a karty bonusowe są doskonałe. Nadaje się dla rodzin.
Oceny gracza: Świetny deckbuiding, czysty design, przepiękna grafika. Asymetria postaci, możliwość rozwoju postaci. Proste zasady, wiele rozszerzeń. Dla mnie najlepszy z dwóch. Szkoda, że gra nie wyszła po angielsku. Odpowiednie dla osób niegrających lub rodzin ze starszymi dziećmi.
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Doskonała gra karciana euro dla dwóch do czterech graczy, działa dobrze z dwoma graczami, ale im więcej graczy, tym ciekawiej. Karty wysokiej jakości, piękne ilustracje, gra jest ekscytująca do ostatniej rundy. Zauważyłem, że bycie ostatnim graczem ma zdecydowaną przewagę, ponieważ ostatni gracz może reagować na ruchy poprzednich graczy, a zwłaszcza w ostatniej rundzie jest to ogromna przewaga. Jak dotąd w naszych grach ostatni gracz zawsze wygrywał. Zasady są bardzo proste, ale wymagają sporo myślenia, jeśli gra ma być dobrze rozegrana. Czas gry w dwie osoby to około pół godziny, w trzy i cztery nieco dłużej. Zdecydowanie polecam.
Oceny gracza: Całkiem interesująca gra strategiczna polegająca na podboju kosmosu. Istnieją różne opcje strategiczne, wzmocnione przez wybór rasy, gdzie każda rasa, z wyjątkiem ludzi, ma pewną przewagę. Gra jest szybka, ma proste zasady, ładną grafikę. Nie jest tak złożona jak na przykład 7 Wonders Duel, które bardzo lubimy, ale znowu nadaje się do gry wieloosobowej. Gra nie jest droga, więc doskonały stosunek ceny do jakości. Jest bardziej zabawna w trzech lub czterech graczy, ale można w nią dobrze grać w dwie osoby.
Oceny gracza: Świetna gra. Za nieco większe pieniądze, jak na małą grę karcianą, całkiem niezła muzyka. Podoba mi się grafika przypominająca prehistoryczne gry komputerowe, regrywalność dzięki losowemu układowi pomieszczeń, w zasadzie czterech różnych bohaterów i świetna kampania. Bohaterowie są asymetryczni, z różnymi umiejętnościami. Gra ma raczej łatwiejszy poziom trudności, przy odrobinie szczęścia można ją przejść bez większych problemów. Proste zasady. Dobra zabawa nawet w dwóch graczy. Rooting the Depths of Damnation ładnie ożywi rozgrywkę i oprócz dodatkowych bohaterów, potworów i pomieszczeń doda odrobinę prostej fabuły.
Oceny gracza: Grę kupiłem jako swoją pierwszą grę flip and write głównie z myślą o grze solo. Pod tym względem gra nie zawiodła, wręcz przeciwnie. Dość złożona, dużo decyzji w grze, różne drogi do zwycięstwa, to główne atuty. Gramy czasem we dwóch lub trzech graczy i nie mamy żadnych problemów. Bardzo doceniam możliwość skalowania trudności i kampanię, która jest dostępna w grze. Nie nadaje się dla graczy, którzy lubią interakcję lub konflikt w grach. Dla mnie doskonała.
Oceny gracza: Doskonała gra strategiczna dla jednego gracza. Całkiem wymagająca. Doceniam dużą zmienność, którą osiąga się dzięki różnym kombinacjom podziemnych pomieszczeń w zależności od wybranego miasta, a każde miasto ma inną przewagę. Do tego kampania, wybór trudności w zależności od tego, w którą stronę kawałków nieba się obrócisz. Do tej pory rozegrałem kilka partii i początek pierwszej kampanii, ale już teraz mogę powiedzieć, że gra jest naprawdę dobra. Dobrze dopracowana, świetna robota Tom.
Oceny gracza: Stosunkowo prosta gra wojenna. Odczucia raczej mieszane. Aby uzyskać lepsze wrażenia z gry, musisz grać według pełnych zasad, uproszczona wersja jest wręcz słaba. Zależy od kolegi z drużyny i nastroju w danej chwili, niektóre gry są całkiem niezłe, ale kilka razy zdarzyło nam się utknąć w miejscu, gdzie bez większego skutku walczyliśmy o jakieś terytorium. Dużo też zależy od przypadku, pojedynek rozstrzyga się kostkami. Nie odrzucam całkowicie tej gry, ale wojenne gry planszowe są prawdopodobnie lepsze.
Oceny gracza: Po prostu kopia Monopoly, dość humorystycznie zaadaptowana i sparodiowana na temat czasów, gdy jutro oznaczało wczoraj. Każdy, kto tego nie doświadczył, prawdopodobnie nie zrozumie zbyt wiele, jestem pamiętnikarzem, więc dobrze dla mnie.
Oceny gracza: Fajna gra kooperacyjna dla 1-4 graczy. Jak to zwykle bywa z serią Tiny epic, gra jest dobrze obrobiona, nic nie można zarzucić. Świetna jako gra solo.
Oceny gracza: Naprawdę dobra gra strategiczna. Duża gra w małym opakowaniu. Jedna z moich ulubionych gier. Ma proste zasady, ale wiele możliwości osiągnięcia zwycięstwa. Grałem tylko z rozszerzeniem Into the Unknown, które daje więcej możliwości obrania kierunku w grze. Gorąco polecam jako pełną grę nawet dla nieco bardziej wymagających graczy. Jest też dobra jako filler, bo jedną partię można rozegrać w pół godziny.
Oceny gracza: Dla mnie jedna z najlepszych gier z serii Tiny epic. Ciekawa mechanika wykonywania akcji na losowym polu oponek, lekko konfliktowa, strategiczna. Gra jest pięknie wykonana, zresztą jak wszystkie gry z tej serii. Tak naprawdę to pełna rozgrywka na około godzinę do półtorej w zależności od liczby graczy. Dość proste zasady, dobra regrywalność.
Oceny gracza: Świetna gra karciana z motywem starożytnych Lovecrafta. kolejna wariacja na ten temat obok Arkham, Lords of Terror itp. Gra ma klimat, trzyma w napięciu do samego końca, nawet przebudzenie pradawnego nie musi oznaczać przegranej. Wręcz przeciwnie, gra jest jeszcze bardziej emocjonująca i zabawna. To gra karciano-kościana, więc szans nie brakuje, a czasem po prostu nie wypada. Nadaje się dla starszych dzieci, spełni też rolę bardziej wymagającej gry imprezowej.
Oceny gracza: Doskonałe odrodzenie podstawowej wersji gry. Wyższy poziom trudności, kilka nowych zasad. zdecydowanie polecam.
Oceny gracza: Zdecydowanie fajne rozszerzenie dla mnie, wprowadzające element błogosławieństwa i klątwy do gry podstawowej oraz oczywiście dodatkowe karty pomieszczeń, innych wymiarów, badaczy i przedmiotów. W grę można grać całkiem dobrze bez tego rozszerzenia, ale kilka dodatkowych kart nigdy nie zaszkodzi.
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie, które przenosi grę na wyższy poziom.
Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że próbowano upchnąć jak najwięcej mechanik gry w jednej grze, aby osi ...
Sinosthras [23.5.2025]
Wielka miła niespodzianka! Prosta, przyjemna gra, której można łatwo nauczyć każdego i wspólnie cies ...
Sinosthras [23.5.2025]
Jako nowicjusz w dziedzinie gier wojennych bardzo doceniam tę przystępną i krótką grę o ciekawym okr ...
acedrac [23.5.2025]
Carcassonne to gra, która wypełniała czas letnich burz w czasach mojego dzieciństwa. Brak prądu, szu ...
Senny [23.5.2025]
Panda Spin
dodano: 22.5.2025
Wiedźmin: Stary Świat – Zestaw potworów
dodano: 21.5.2025
Blue Moon: The Mimix
dodano: 2.5.2025
City of the Great Machine
dodano: 30.4.2025
Podziemne imperium
dodano: 26.4.2025
Pamatuješ? 60. léta
dodano: 23.5.2025
Pamatuješ?
dodano: 23.5.2025
Báječní dinosauři
dodano: 23.5.2025
Fired Up: The Agility Expansion
dodano: 22.5.2025
Godsforge: Return of the Dragon Gods
dodano: 22.5.2025