Oceny gracza: 2-10 godz. 8 , 15/45 min. Prosta i szybka (kilka 10-minutowych gier, zanim ktoś zbierze ostateczną liczbę kar, aby wyłonić ogólnego zwycięzcę). Bardziej emocjonująca przy większej liczbie graczy (istnieje większe ryzyko, że wyładowana karta będzie szóstą z rzędu i "wyciągnie" z niej krowy). Liczba graczy i możliwość rozegrania tylko jednej lub dwóch gier jest wygodna, zanim ludzie się zejdą / zanim druga grupa skończy grać w coś innego.
Oceny gracza: 2-6 godz. 10 , 45 min. Zbieranie (kupowanie) zestawów kart (budynków). Grając w 2 zazwyczaj zapominamy o wymyślonym graczu.
Oceny gracza: 2(-4) godz. 8 , 30 min. Kto wyhoduje najlepszy las? Właściwie dość ciekawa prosta gra przede wszystkim dla dwóch, ale grywalna nawet w cztery osoby.
Oceny gracza: 2-5 godz. 8 , 45 min. Klasyka Carcassonne z rozszerzonymi zasadami i prehistoryczną grafiką.
Oceny gracza: 2-5 godz. 8 , 50 min. Prosta gra, ładny wygląd, dość abstrakcyjna wymiana surowców. Zręczność zależy od początkowej podaży kart.
Oceny gracza: 3-12 godz. 10 , 20-40 min. Gra imprezowa / rozgrzewająca. Lepsza przy większej liczbie osób - większa szansa, że ktoś odgadnie, co próbujesz powiedzieć za pomocą kostek na piktogramach.
Oceny gracza: 2-5 godz. 8 , 60 min. Gracze czołgają się po ziemi lub chodzą wokół stołu z zaznaczonym kwadratem, w którym toczy się kości. Ma kilka wariantów, ale my zawsze graliśmy tylko w pierwszy.
Oceny gracza: 2-7 godz. 10 , 60 min. Ten klasyk gier jest najfajniejszy przy większej liczbie graczy, ale jest też grywalny przy dwóch. Dopóki ktoś nie ma pecha i nie zostanie trzy razy z rzędu zamordowany lub okradziony, jest całkiem wartka.
Oceny gracza: 3-6 godz. 8 , 30 min. Dixit pragnie odpowiedniego dostrojenia do znalezienia skojarzeń z kartami fantasy. W rozszerzenie można grać bez gry podstawowej. To rozszerzenie ma karty o nieco ponurych i nijakich kolorach.
Oceny gracza: 2 - 5 godz. 9 , 30 min. Zbuduj miasto, które jest idealnie zrównoważone pod względem aspektów naturalnych, mieszkalnych, kulturowych i przemysłowych. Niezła gra jako narzędzie do nauki.
Oceny gracza: 2-4 godz. 12 , 90 min. Nieco bardziej złożona gra na dużej średniowiecznej planszy z dużą ilością drewnianych zasobów, robotnikami i mistrzami budowlanymi wokół katedry. Dla osób nieobeznanych z grą wskazane jest pokazanie przed grą kart rzemieślników.
Oceny gracza: 3-7 godz. 10 , 30 min. Zabawna gra karciana ze zwierzętami. Wymaga trochę myślenia, ale poziom skomplikowania można regulować ignorując niektóre zasady.
Oceny gracza: 2-6 godz. 6, 20 min. Prosta gra bardziej dla dzieci. Zasada jest taka sama jak w Carrots, ale Carrots jest ładniejsza.
Oceny gracza: 2-8 godz. 8, 20 min. Przeczucie - ale nie chodzi tylko o dobre oko i szybkość, najpierw trzeba się zastanowić jaki obiekt chcemy uchwycić w błysku.
Oceny gracza: 2-5 godz. 8 , 25 min. Gra kooperacyjna, która będzie wyzwaniem dla twojej pamięci i strategicznego myślenia. Ciekawostką w tej grze jest to, że znasz karty wszystkich innych, ale nie swoje własne.
Oceny gracza: 2-4 godz. 10 , 60 min. Budowa wielkiego chińskiego muru w poprzek planu gry. Kto ochroni najcenniejsze prowincje Chin przed najazdami Mongołów?
Oceny gracza: 2-5 godz. 8 , 60 min. Zasada dokładania kart jak w Carcassonne, ale każdy ma swoją mapę, a kawałki są wymieniane. Gra jest zmienna - w każdej rozgrywce losuje się kilka punktowanych celów.
Oceny gracza: 3-8 godz. 7 , 15 min. Szybka obserwacja - giną osoby z wolnym refleksem.
Oceny gracza: 2 godz. 10 , 20 min. Dość szybka, składana, raczej abstrakcyjna gra, w której mosty są budowane między wyspami, a gracze starają się zdominować liczbę mostów na wyspach.
Oceny gracza: 2-4 godz. 8 , 45 min. Dodawanie kart przypomina nieco Carcassonne, ale to mniej więcej jedyne podobieństwo między tymi grami. Oprócz lasu uformowanego z kart, każdy ma swoją planszę do gry, na której zbiera ziarna kakaowca lub przesuwa manekina za wodę.
Oceny gracza: 2-4 godz., 10 , 45 min. Pięknie ilustrowane - można skupić się na zdobywaniu punktów lub po prostu stworzyć swoje arcydzieło.
Oceny gracza: 2-5 godz. 7 , 30 min. Trochę Smocza Jama przerobiona na grę planszową - eksploracja (dokładanie kart) korytarzy i pomieszczeń z potworami, z którymi trzeba potem walczyć (rzucanie kostkami). Każdy bohater ma inne zdolności, grę kończy zabicie smoka. Tylko nie ma co liczyć na PJ ;)
Oceny gracza: 2-4 godz. 8 , 20 min. Układanie elementów krajobrazu "domino" według prostych zasad wymaga odrobiny strategii i szczęścia. Przyjemna szybka gra dla dwojga.
Oceny gracza: 3-6 godz. 8 , 15 min. Zdobądź jak największe stado kóz, ale nie przekraczaj pojemności stworzonej wyspy. Trochę połączenie 6 brania (krowy) i klasycznego brania na oko (dwadzieścia jeden) z humorystycznie ilustrowanymi kartami.
Oceny gracza: 3-6 godz. 10 , 30 min. Gra kooperacyjna, w której gracze próbują stworzyć idealną planetę, układając karty w odpowiedniej kolejności, ale nie mogą się ze sobą porozumiewać.
Oceny gracza: 3-5 godz. 7 , 45 min. Licytacja i handel zabawnymi kartami zwierząt z odrobiną blefu.
Oceny gracza: 4-8 godz. 8 , 20 min. Gra dla miłośników chaosu i anarchii. Wszyscy grają w tym samym czasie i próbują wymieniać się kartami z innymi graczami, aby skompletować przedstawiony zestaw.
Oceny gracza: 2-5 godz. 10 , 75 min. Ładnie wygląda, ciekawe zasady. Punktacja to trochę dżungla.
Oceny gracza: 2-6 godz. 8 , 45 min. Gra ma bardzo proste zasady, co tym bardziej wymaga uwagi, by nie zgubić się w plątaninie torów.
Oceny gracza: 2-6 godz. 8 , 15 min. Gra dla dzieci, ale jeśli ktoś lubi serialowe strzebelki, to też je złowi. Niezwykle prosta, szybka i nieprzewidywalna.
Oceny gracza: 1-5 h, 10 , 70 min. Bardziej złożona gra, która zajmuje cały stół. Ciekawa rozgrywka, piękna wizualnie i edukacyjna (jeśli ktoś chce).
Oceny gracza: 2-6 godz. 10, 30 min. Podobny do klasycznej czeskiej wiedzy. Pytania biznesowe zastąpiliśmy kartami z rozszerzenia.
Oceny gracza: 2-4 godz. 8 , 60 min. Największą atrakcją tej gry jest trójwymiarowy statek, który każdy gracz może ulepszyć do żeglugi i walki, i do którego buduje załogę, ładunek i schwytanych piratów.
Oceny gracza: 2-4 godz. 10, 45 min. Wspólne ratowanie świata przed chorobami ogarniającymi kulę ziemską przepełnione jest napięciem związanym z ich rozprzestrzenianiem się i radością z wyeliminowania jednej z nich.
Oceny gracza: 2 godz. 8 , 15 min. Trochę Tetrisa dla dwóch osób. Prosto, szybko, przyjemnie.
Oceny gracza: 2 godz. 10 , 45 min. Zajmuje sporo miejsca na stole i choć statystycznie jest tandetna, to uważamy, że jeden zestaw startowy zawsze jest lepszy. Ale poza tym fajna wersja Osadników na 2 osoby.
Oceny gracza: 1-4 godz. 10 , 75 min. Kooperacyjna walka o przetrwanie. Nieco bardziej skomplikowana (Piątek może pomóc w rozgrywce, trzeba się przygotować) i dłuższa gra, której cel zależy od wybranego scenariusza, których jest całkiem spory wybór.
Oceny gracza: 3-10 godz. 8 , 30 min. Kto jest porządnym poszukiwaczem złota, a kto podstępnym sabotażystą? I gdzie jest złoto? Lepsza w większej liczbie, gdy w grze jest kilku poszukiwaczy złota i sabotażystów. Choć karciana, wymaga sporo miejsca na budowanie podziemnych przejść.
Oceny gracza: 2 godz. 8 , 30 min. Dobrze grywalna wersja Saboteur dla dwóch osób (w przeciwieństwie do rozszerzenia, które również na to pozwala).
Oceny gracza: 2-4 godz. 10, 90 min. Klasyka z literami. Mamy wersję podróżną (w pociągu łatwo się zatrzaskuje przy zmianie pociągu i otwiera się ponownie tak, jak wyszedłeś).
Oceny gracza: 1-4 godz. 14 , 60 min. Nieco bardziej złożona gra o zasiedlaniu dzikiego zachodu (a może po prostu ma skomplikowane zasady?). Ma 4 tryby, ale do tej pory graliśmy tylko w pierwszy (sad jabłkowy), nie zapuszczaliśmy się w inne.
Oceny gracza: 2-4 godz. 10 , 30 min. Żetony klejnotów nagradzane są kartami punktów z dość szerokiej gamy kart oraz żetonami prestiżu z dodatkowymi punktami za odpowiednią ilość kart. Prosta i szybka, dobrze się składa w wersji podróżnej.
Oceny gracza: 1-4 godz. 10 , 60 min. Dla miłośników Terry'ego Pratchetta i Ziemiomorza. Można grać wszyscy przeciwko wszystkim, ale zazwyczaj gra się w kooperacji przeciwko grze.
Oceny gracza: 4-10 godz. 12 , 20 min. Gra dla dwóch drużyn. Trochę Activity ograniczone tylko do mówienia, ale tu trzeba uważać na słowa tabu oprócz korzenia słowa podstawowego.
Oceny gracza: 2-8 godz. 12 , 30 min. Gra, w której dwie drużyny próbują odkryć swoich agentów przed drugą, zgodnie z jednowyrazowym opisem ich "kapitana". Czy jako "kapitan" drużyny możesz połączyć ślub, monetę i bramę w jednym słowie?
Oceny gracza: 1-5 godz. 12 , 120 min. Kolonizacja Marsa szybko pochłania człowieka. Na pierwszy rzut oka skomplikowane zasady wcale nie są takie skomplikowane. Długi czas rozgrywki nie ma znaczenia, bo zawsze coś się dzieje.
Oceny gracza: 2-4 godz. 8 , 45 min. Prosta gra planszowa z dwustronnym planem gry (2 części gry). Ciekawostką jest to, że każdy gracz nie ma swojego kawałka, ale wszyscy gracze poruszają się czterema kawałkami po planie - liczbę kwadratów i kolor poruszanego kawałka określają wyłożone karty.
Oceny gracza: 2-4 godz. 8 , 30 min. Piraci odzyskują skrzynie i transportują je do Tortugi. Losowość dotyczy rzutów kośćmi, a strategia umieszczania ich w planie gry.
Oceny gracza: 2-6 godz. 8 , 40 min. Budowanie kolei z prostymi zasadami - relaksujący klasyk.
Oceny gracza: 2-5 godz. 12 , 45 min. Małe figurki dinozaurów próbują przetrwać i rozmnożyć się w miarę możliwości na rozpadającym się lądzie.
Oceny gracza: 2-4 godz. 8 , 45 min. Odlewanie kart z kamieniami według podanych wzorów.
Oceny gracza: 2-5 godz. 14 , 90 min. Zbieraj surowce, zasiedlaj wyspy, handluj i wynajmuj nomadów, aby na koniec zdobyć jak najwięcej punktów. Duży plan gry, łodzie, kości, karty, figurki osadników i monumentów... po prostu mnóstwo fajnych komponentów. I wiele stron zasad opisujących wiele różnych działań...
Oceny gracza: 2-10 godz. 6 , 20 min. Trochę podstępny Deszcz (zmiana kierunku lub zamiana kart).
Oceny gracza: 2-5 godz. 12 , 60 min Gra ekonomiczna - każdy z graczy modernizuje swoją fabrykę, aby zarobić jak najwięcej pieniędzy.
Oceny gracza: 3-5 godz. 6 , 15 min. Zabawny quickie, podczas którego zdobywa się trochę praktyki w prostej arytmetyce. Kto ma jeszcze czas na umycie jednego zęba, a kogo zjadł smok?
Oceny gracza: 2-4 godz. 10, 45 min. Ładnie pokolorowana, z prostymi zasadami, ale nie nudna.
Oceny gracza: 2-6 godz. 5 , 30 min. Klasyka dla dzieci. Wzmacnia ducha zespołu - podczas gry nie chodzi o to KTO wygrywa, ale KIEDY ktoś w końcu wygra ...
Proste, zrozumiałe zasady, świetna zabawa, prawie nigdy się nie nudzi. Większość rozszerzeń urozmaic ...
wajk0 [14.10.2024]
Bardzo szkodliwa gra, którą osobiście bardzo lubię. Ale ważne jest, aby wszyscy gracze byli ustawien ...
Erunis [14.10.2024]
Rozszerzenie na cztery rundy, dodaje kilka nowych kart zasobów i punktacji. Tematyczne, ale trochę s ...
Kodak [14.10.2024]
Stworzenie tej gry w trybie solo lub kooperacji ma wiele sensu.
Chewie [14.10.2024]
Najbardziej rozrywkowa taśma do tej pory!
Chewie [14.10.2024]
Cyberpunk 2077: Gangi Night City
dodano: 11.10.2024
Przewrotne Żabki
dodano: 3.10.2024
Kartografowie: Pakiet map 5 – Stepy Kethry: Redtooth i Goldbelly
dodano: 1.10.2024
Kartografowie: Pakiet map 3 – Podmiasto: Labirynt pod Sabek
dodano: 29.9.2024
Alicja w Krainie Czarów
dodano: 12.10.2024
Takoyaki
dodano: 12.10.2024
Topo Chef
dodano: 12.10.2024
Fall
dodano: 11.10.2024