Oceny gracza: 2-6 godz. 10 , 45 min. Zbieranie (kupowanie) zestawów kart (budynków). Grając w 2 zazwyczaj zapominamy o wymyślonym graczu.
Oceny gracza: 2-4 godz. 8 , 45 min. Dodawanie kart przypomina nieco Carcassonne, ale to mniej więcej jedyne podobieństwo między tymi grami. Oprócz lasu uformowanego z kart, każdy ma swoją planszę do gry, na której zbiera ziarna kakaowca lub przesuwa manekina za wodę.
Oceny gracza: 2(-4) godz. 8 , 30 min. Kto wyhoduje najlepszy las? Właściwie dość ciekawa prosta gra przede wszystkim dla dwóch, ale grywalna nawet w cztery osoby.
Oceny gracza: 2-5 godz. 8 , 45 min. Klasyka Carcassonne z rozszerzonymi zasadami i prehistoryczną grafiką.
Oceny gracza: 3-12 godz. 10 , 20-40 min. Gra imprezowa / rozgrzewająca. Lepsza przy większej liczbie osób - większa szansa, że ktoś odgadnie, co próbujesz powiedzieć za pomocą kostek na piktogramach.
Oceny gracza: 2-5 godz. 8 , 60 min. Gracze czołgają się po ziemi lub chodzą wokół stołu z zaznaczonym kwadratem, w którym toczy się kości. Ma kilka wariantów, ale my zawsze graliśmy tylko w pierwszy.
Oceny gracza: 2-7 godz. 10 , 60 min. Ten klasyk gier jest najfajniejszy przy większej liczbie graczy, ale jest też grywalny przy dwóch. Dopóki ktoś nie ma pecha i nie zostanie trzy razy z rzędu zamordowany lub okradziony, jest całkiem wartka.
Oceny gracza: 3-6 godz. 8 , 30 min. Dixit pragnie odpowiedniego dostrojenia do znalezienia skojarzeń z kartami fantasy. W rozszerzenie można grać bez gry podstawowej. To rozszerzenie ma karty o nieco ponurych i nijakich kolorach.
Oceny gracza: 2-4 godz. 12 , 90 min. Nieco bardziej złożona gra na dużej średniowiecznej planszy z dużą ilością drewnianych zasobów, robotnikami i mistrzami budowlanymi wokół katedry. Dla osób nieobeznanych z grą wskazane jest pokazanie przed grą kart rzemieślników.
Oceny gracza: 3-7 godz. 10 , 30 min. Zabawna gra karciana ze zwierzętami. Wymaga trochę myślenia, ale poziom skomplikowania można regulować ignorując niektóre zasady.
Oceny gracza: 2-5 godz. 8 , 25 min. Gra kooperacyjna, która będzie wyzwaniem dla twojej pamięci i strategicznego myślenia. Ciekawostką w tej grze jest to, że znasz karty wszystkich innych, ale nie swoje własne.
Oceny gracza: 2-5 godz. 8 , 60 min. Zasada dokładania kart jak w Carcassonne, ale każdy ma swoją mapę, a kawałki są wymieniane. Gra jest zmienna - w każdej rozgrywce losuje się kilka punktowanych celów.
Oceny gracza: 3-8 godz. 7 , 15 min. Szybka obserwacja - giną osoby z wolnym refleksem.
Oceny gracza: 2-4 godz., 10 , 45 min. Pięknie ilustrowane - można skupić się na zdobywaniu punktów lub po prostu stworzyć swoje arcydzieło.
Oceny gracza: 2-5 godz. 7 , 30 min. Trochę Smocza Jama przerobiona na grę planszową - eksploracja (dokładanie kart) korytarzy i pomieszczeń z potworami, z którymi trzeba potem walczyć (rzucanie kostkami). Każdy bohater ma inne zdolności, grę kończy zabicie smoka. Tylko nie ma co liczyć na PJ ;)
Oceny gracza: 3-6 godz. 8 , 15 min. Zdobądź jak największe stado kóz, ale nie przekraczaj pojemności stworzonej wyspy. Trochę połączenie 6 brania (krowy) i klasycznego brania na oko (dwadzieścia jeden) z humorystycznie ilustrowanymi kartami.
Oceny gracza: 2-5 godz. 10 , 75 min. Ładnie wygląda, ciekawe zasady. Punktacja to trochę dżungla.
Oceny gracza: 2-6 godz. 8 , 45 min. Gra ma bardzo proste zasady, co tym bardziej wymaga uwagi, by nie zgubić się w plątaninie torów.
Oceny gracza: 2-6 godz. 8 , 15 min. Gra dla dzieci, ale jeśli ktoś lubi serialowe strzebelki, to też je złowi. Niezwykle prosta, szybka i nieprzewidywalna.
Oceny gracza: 1-5 h, 10 , 70 min. Bardziej złożona gra, która zajmuje cały stół. Ciekawa rozgrywka, piękna wizualnie i edukacyjna (jeśli ktoś chce).
Oceny gracza: 2-4 godz. 8 , 60 min. Największą atrakcją tej gry jest trójwymiarowy statek, który każdy gracz może ulepszyć do żeglugi i walki, i do którego buduje załogę, ładunek i schwytanych piratów.
Oceny gracza: 2 godz. 8 , 15 min. Trochę Tetrisa dla dwóch osób. Prosto, szybko, przyjemnie.
Oceny gracza: 2 godz. 10 , 45 min. Zajmuje sporo miejsca na stole i choć statystycznie jest tandetna, to uważamy, że jeden zestaw startowy zawsze jest lepszy. Ale poza tym fajna wersja Osadników na 2 osoby.
Oceny gracza: 3-10 godz. 8 , 30 min. Kto jest porządnym poszukiwaczem złota, a kto podstępnym sabotażystą? I gdzie jest złoto? Lepsza w większej liczbie, gdy w grze jest kilku poszukiwaczy złota i sabotażystów. Choć karciana, wymaga sporo miejsca na budowanie podziemnych przejść.
Oceny gracza: 2-4 godz. 10 , 30 min. Żetony klejnotów nagradzane są kartami punktów z dość szerokiej gamy kart oraz żetonami prestiżu z dodatkowymi punktami za odpowiednią ilość kart. Prosta i szybka, dobrze się składa w wersji podróżnej.
Oceny gracza: 1-4 godz. 10 , 60 min. Dla miłośników Terry'ego Pratchetta i Ziemiomorza. Można grać wszyscy przeciwko wszystkim, ale zazwyczaj gra się w kooperacji przeciwko grze.
Oceny gracza: 4-10 godz. 12 , 20 min. Gra dla dwóch drużyn. Trochę Activity ograniczone tylko do mówienia, ale tu trzeba uważać na słowa tabu oprócz korzenia słowa podstawowego.
Oceny gracza: 2-4 godz. 8 , 45 min. Prosta gra planszowa z dwustronnym planem gry (2 części gry). Ciekawostką jest to, że każdy gracz nie ma swojego kawałka, ale wszyscy gracze poruszają się czterema kawałkami po planie - liczbę kwadratów i kolor poruszanego kawałka określają wyłożone karty.
Oceny gracza: 2-6 godz. 8 , 40 min. Budowanie kolei z prostymi zasadami - relaksujący klasyk.
Oceny gracza: 2-5 godz. 12 , 45 min. Małe figurki dinozaurów próbują przetrwać i rozmnożyć się w miarę możliwości na rozpadającym się lądzie.
Oceny gracza: 2-10 godz. 6 , 20 min. Trochę podstępny Deszcz (zmiana kierunku lub zamiana kart).
Oceny gracza: 2-5 godz. 12 , 60 min Gra ekonomiczna - każdy z graczy modernizuje swoją fabrykę, aby zarobić jak najwięcej pieniędzy.
Oceny gracza: 3-5 godz. 6 , 15 min. Zabawny quickie, podczas którego zdobywa się trochę praktyki w prostej arytmetyce. Kto ma jeszcze czas na umycie jednego zęba, a kogo zjadł smok?
Oceny gracza: 2-4 godz. 10, 45 min. Ładnie pokolorowana, z prostymi zasadami, ale nie nudna.
Oceny gracza: 2-6 godz. 5 , 30 min. Klasyka dla dzieci. Wzmacnia ducha zespołu - podczas gry nie chodzi o to KTO wygrywa, ale KIEDY ktoś w końcu wygra ...
The Nightmare Before Christmas: Take Over the Holidays!
dodano: 28.9.2023
Sneferu: Builders of the Pyramids
dodano: 28.9.2023