Oceny gracza: Przystępna asymetryczna gra wojenna, uwielbiam do niej wracać. Ale jeszcze nie udało nam się podbić Anglii :-D
Oceny gracza: jak na razie po dwóch partiach, fajna mechanika gry w dying marines :-)update: zdecydowanie trudniej marines, polecam rozegrać dwie partie za jednym zamachem, każda na jedną stronę.Fajny respekt, w który gra ze mną żona (zdumienie)
Oceny gracza: bardzo dobra gra, punkt w dół za dużą losowość i lekki brak równowagi na korzyść Niemców
Oceny gracza: Bardzo zabawne rozszerzenie - dodaje dobre zakończenie (wreszcie nie musimy grać w nową Caprice :-D , nowy system walki w kosmosie, sojusznicy... po prostu dobra inwestycja
Oceny gracza: świetna alternatywa dla Wielkiej Brytanii, zwłaszcza mniej czasochłonna
Oceny gracza: bardzo dobrze przemyślana gra, doskonały system gry, gdzie każdy ciągnie piłę przez jakiś czas :-)
losowość jest dość mocno wyeliminowana, jest dużo rzutów kostką, więc jest statystycznie równo
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: moja pierwsza gra typu deck-building - bardzo prosta, szybka w rozgrywce, bardzo varibail... ale ryzykując, że się wykrzywi.
Oceny gracza: rozszerzenie premium, które ma całkiem spory wpływ na rozgrywkę: podoba mi się, że wydłuża grę i pozwala jeszcze bardziej rozbudować talię
Oceny gracza: Jedno z najważniejszych rozszerzeń, w jakie kiedykolwiek grałem. Wszystkie dodane mechaniki są interesujące, ale najważniejsze jest dodanie piątej rundy. Nagle dodaje o wiele więcej opcji rozgrywki i nieparzystą liczbę rund do symetrycznej gry (kupuję potwora w rundzie pierwszej-trzeciej lub drugiej-czwartej). Dla mnie super.
Oceny gracza: Pięknie klimatyczna gra. Bardzo podoba mi się motyw przewodni, gra naprawdę przypadła mi do gustu. Jednak daję 4 gwiazdki ze względu na to, że w grę nie można grać zbyt często, myślę, że szybko by się skończyła.
Oceny gracza: Niesamowicie głęboka gra. Mnóstwo oszustw na ciele, zrozumienie zasad i rozegranie pierwszych partii to kompletna powierzchnia i trudno sobie uświadomić, że może istnieć coś więcej. Dlatego rozumiem gniewne komentarze, które mówią, że to gra dla dzieci - po prostu nie mieli szczęścia zagrać w tę grę z kimś, kto naprawdę ją rozumie. Gracze muszą znać konwencje komunikacyjne tego, co gracz może chcieć powiedzieć za pomocą tej podpowiedzi. Prosty przykład: jeśli oznaczę najstarszą kartę numerem, oznacza to, że należy ją zachować na następny raz, a nie zagrać (ostrzeżenie, konwencje nie są zawarte w zasadach!). I oczywiście to są same podstawy, konwencje sięgają takich wyżyn, że gracz daje pozornie zupełnie bezsensowną wskazówkę, ale kolejny gracz może wywnioskować, że ma zagrać w ciemno kartę, co do której nie otrzymał formalnej wskazówki. A następny gracz, na podstawie tego, co zagrał w ciemno ten przed nim, zgaduje z kolei, czy zagrać i co zagrać (patrz finezja blefu). W takim gronie gra jest piękna, gracz stara się wymyślać różne skomplikowane podpowiedzi, a radość gdy się uda jest ogromna.
Oceny gracza: Przyjemny rodzinny deckbuilding z mechaniką Legacy. Pozycja obowiązkowa dla fanów tematu.
Oceny gracza: fajny wariant do Brief history of World, tematycznie inny i wnosi do gry inne mechanizmy gry (stabilni Rzymianie i Cesarze)Daję punkt w dół za szaloną nieprzejrzystość sytuacji w grze od drugiej rundy :-)bez żetonów gry (kolorowych lalek) z innych gier w zasadzie nie do zagrania
Oceny gracza: graliśmy raz i pewnie już nigdy nie zagramy. Jest równie długa jak Britannia, ale zdecydowanie mniej ciekawa.Jeśli będę chciał coś podobnego ze świata starożytnego Rzymu, to sięgnę po History of Roman Empire
Oceny gracza: Absolutnie niesamowita gra kooperacyjno-konkurencyjna z niesamowicie wysokim poziomem interakcji między graczami. Trudno się w niej połapać (trzeba skorzystać z przewodnika wideo Nithranii), ale za to pisze świetne historie i daje mnóstwo frajdy.
Oceny gracza: zabawa, minusem gry jest to, że gdy gracz dostaje tylko wysokie karty, nie dostaje ticków, niezależnie od tego, co zrobi
Oceny gracza: idealna dywersja dla fanów skomplikowanych gier strategicznych - nadal jest wystarczająco skomplikowana, ale tematyka i mechanizmy gry sprawiają przyjemność. Trochę przeszkadza mi to, że każdemu graczowi zdarza się być widzem w niektórych fragmentach gry, licząc na to, że jego faworyt pojawi się w kremlu, ale nie jest to moment psujący rozgrywkę
Oceny gracza: stary dobry klasyk... to się starzeje po kilku meczach, ale jest to łamanie serca :-)
Oceny gracza: przy lekko zmodyfikowanych zasadach (dodana punktacja końcowa) fajna gra dla dwóch osób :-)
Oceny gracza: Niesamowity silnik. Drobną wadą jest to, że jest to w zasadzie gra solo z członkami drużyny, nie mam motywacji, by martwić się o to, co robią inni, po prostu planuję swój ruch.
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Ładnie unowocześniony King of Tokyo. Bardzo mi się podoba, że ludzie nie są już tylko masakrowani, ale że potrafią się bronić :-)
Oceny gracza: Po rozegraniu pierwszego scenariusza: Rewelacyjna symulacja historii Imperium Rzymskiego - opowiada bardzo mocną historię i nie mogę się doczekać kolejnego scenariusza. Minusem gry jest naprawdę duża liczba rzutów kośćmi i sporo administracji, niektóre liczby przyprawiały mnie o ból głowy. Musiałem skorzystać z pomocy odpowiedniej aplikacji do rzucania kośćmi, co częściowo ułatwiło administrację.
Oceny gracza: Fajna gra cywilizacyjna, do której jestem w stanie znaleźć kolegów z drużyny (w przeciwieństwie do Through the ages czy Clash of Civilizations). Długo grałem w tę grę online i spodobała mi się tak bardzo, że musiałem ją kupić fizycznie. Co było większym moim zaskoczeniem przy wykonaniu, bardzo podobają mi się użyte materiały.
Oceny gracza: prosta, a zarazem wyrafinowana gra planszowa. Dodałem kilka niestandardowych zasad (np. różne karty...) dla większej historyczności i jest jeszcze lepiej :-)
Oceny gracza: super co-op, gracze są zawsze pod presją czasu i muszą odeprzeć przytłaczającą napaść wrogów, ale jeden punkt w dół za brak jakiejkolwiek historii - w zasadzie po prostu starasz się przetrwać, wykonać kilka płytkich misji i czekać na apkę, która powie ci: wygrałeś (na szczęście możesz przynajmniej eksplorować)
Oceny gracza: Jak dotąd, po dwóch scenariuszach wprowadzających, nie mam dobrego wrażenia. Są za łatwe na poziomie taktycznym, za krótkie na poziomie strategicznym. Dlatego teraz zamierzam przeskoczyć do Guadalcanal na wyższym poziomie trudności i zobaczyć jak to wygląda.
2-5 godz. 14 , 90 min. Zbieraj surowce, zasiedlaj wyspy, handluj i wynajmuj nomadów, aby na koniec z ...
lekla_ryba [11.9.2024]
DLA KOGO JEST GLOOMHAVEN: Dla graczy, którzy lubią ściśle współpracować, grać i negocjować, taktykow ...
Belgvejen [11.9.2024]
Gloomhaven w wersji, w którą mam nadzieję kiedyś zagrać. Szybszy setup i namacalna historia. Cóż wi ...
Belgvejen [11.9.2024]
W PORÓWNANIU DO GLOOMHAVEN: Bardziej zróżnicowane scenariusze (zdecydowanie czuć, że są mniej gen ...
Belgvejen [11.9.2024]
Kraken
dodano: 10.9.2024
Takenokolor
dodano: 26.8.2024
Nekojima
dodano: 25.8.2024
Carcassonne: Księżniczka i Smok
dodano: 23.8.2024
Hen daleko
dodano: 21.8.2024
Guild of Merchant Explorers, The: The Queen's Special Orders
dodano: 10.9.2024
Commands & Colors: Napoleonics Expansion #5 – Generals, Marshals & Tacticians
dodano: 10.9.2024
Commands & Colors: Napoleonics Expansion #4 – The Prussian Army
dodano: 10.9.2024
Commands & Colors: Napoleonics Expansion #3 – The Austrian Army
dodano: 10.9.2024