Oceny gracza: Świetna gra imprezowa, można w nią grać nawet podczas wieczoru z rodziną. Tylko zalecenie z własnego doświadczenia - zawsze pozwól partnerom grać przeciwko sobie, a nie w drużynie. Zawsze powodowało to falę łagodnych kłótni w naszym domu :-D
Oceny gracza: Do tej pory grałem 2x w trybie solo. Ale gra jest dla mnie bardzo przyjemna ze względu na motyw rolniczy i dawne czasy. Nie mogę się doczekać wypróbowania jej z żoną i synem. W końcu każdy dodatkowy gracz wnosi do gry swój własny sposób myślenia i potrzebę zmiany planów na przyszłość.
Oceny gracza: Moje pierwsze wprowadzenie do Carcassonne. Podoba mi się motyw dzikiego zachodu. Jak na razie mamy za sobą pierwszą rozgrywkę i musimy jeszcze skupić się na punktacji, bo chyba słabo punktowaliśmy. Poza tym gra ma fajny flow i szybko się w nią gra. Miła odskocznia, zasady trochę niezręcznie napisane.
Oceny gracza: Od tej gry wszystko się zaczęło. Była to pierwsza gra planszowa, którą kupiliśmy z żoną lata temu. Spodobał nam się mechanizm gry i rozegraliśmy około 6 partii pierwszej nocy. Teraz, gdy tylko pojawia się na naszym biurku, zawsze przypomina nam się nasza wspólna historia.
Oceny gracza: Zwykle wykorzystujemy tę koncepcję, aby spotkać się z przyjaciółmi i rodziną. Wieczorem zawsze jest czas na grę. To relaksująca sprawa, w której maksymalnie angażujesz swoje wątki mózgowe. Schemat podpowiedzi jest bardzo dobrze zrobiony i zawsze świetnie się przy tym bawimy.
Oceny gracza: Mniej czasochłonna gra. Zabawa dla dzieci i dorosłych. Dzieciom prawdopodobnie spodoba się część polegająca na podbieraniu zasobów do chatki, ukrywaniu tych zasobów pod swoim "domem", a następnie wysadzaniu chatki dorosłemu. Ale komu by się to nie podobało. Nie jest problemem zagrać w grę kilka razy w ciągu godziny. Gra jest bardzo zabawna i bawi całą rodzinę. To idealna przekąska przed następującą po niej wielką grą Stone Age.
Oceny gracza: Gra nabrała zupełnie nowego wymiaru. Już wcześniej miałem problemy ze znalezieniem tych samych postaci na kartach, ale żeby to było jeszcze bardziej powiązane? Totalny odlot. W grze podoba mi się to, że wolniejsi gracze mają lekką przewagę w późniejszych rundach, ponieważ twoi koledzy z drużyny dostają twoje karty, a czasami zdarza się, że twój przeciwnik w zasadzie pomaga ci, dołączając twój kafelek. Ta gra nie jest już wadliwa.
Oceny gracza: Z grą zetknęliśmy się przypadkiem, gdy przyniósł nam ją znajomy. Po dość szybkim wyjaśnieniu zasad i podstawowej mechaniki gry, zaczęliśmy grać na poważnie. Po tym, jak mój przyjaciel wyszedł, natychmiast kupiłem grę, abyśmy mogli mieć własną. Teraz moja dziewczyna i ja często w nią gramy. Lubimy wymyślać nowe strategie, ponieważ każda nowa gra jest inna ze względu na różnorodność talii.
Oceny gracza: Gra mojego dzieciństwa. Była to chyba jedyna gra jaką mieliśmy w domu oprócz Człowieku, nie gniewaj się i kart. Oczywiście wracamy do niej od czasu do czasu, ale obecnie na rynku jest tyle innych pięknych gier, że zazwyczaj gramy w coś innego. Ale jeśli zapytasz ludzi, czy chcą zagrać w wyścigi i zakłady, nie musisz nikomu przedstawiać zasad - gra jest tak dobrze znana, że zna ją każdy w przedziale wiekowym 25-70 lat.
Oceny gracza: Idealny i zabawny dla grupy wiekowej. Proste zasady, kup kucyka, kup mu siodło i kantar. Taka gra na rodzinne popołudnie.
Oceny gracza: Jestem podekscytowany tą grą. Bardzo mi się podoba. Każda gra jest oryginalna, ponieważ musisz dostosować się do rozdanych kart. Musisz być taktycznie do przodu i starać się jak najlepiej rozegrać ostatnią trzecią fazę. Jest to jedna z lepszych gier w mojej kolekcji.
Oceny gracza: Bardzo okrutna i jednocześnie zabawna gra imprezowa. Jak dotąd tylko raz udało nam się wydostać z wyspy i nikogo przy tym nie stracić, ale było to strasznie duże ryzyko! W przeciwnym razie zabawa, współpraca na początku, a potem tylko walka o przetrwanie!
Oceny gracza: Ta gra była pierwszą, którą kupiłem na Zatrolenky. Do dziś nie żałuję tego zakupu. Jest to piękna gra dla mniejszych dzieci, która zapewni rozrywkę również dorosłym.
Oceny gracza: Gramy w tę grę z moim 7-letnim synem i każda gra to nowa oryginalna przygoda. Bardzo nam się podoba.
Oceny gracza: Doskonała kontynuacja numeru jeden. Wydostałeś się z katakumb zamku Karak i zaczynasz eksplorować okolicę. Podoba mi się nowa mechanika budowania miasta i rekrutacji jednostek. Docelową grupą odbiorców są głównie dzieci, ale gra może również bawić dorosłych.
Oceny gracza: W tej grze podoba mi się to, że jest to niesamowicie duża gra w małym pudełku! Karak gra karciana jest absolutnie genialnie pomyślana. Jest przenośna i zawsze znajdzie miejsce w naszej walizce na wakacjach. Kiedy dowiedziałem się, jaka to świetna gra, bez wahania kupiłem drugą w sklepie z używanymi rzeczami, aby zachować ją na czas, gdy dzieci pojadą na obóz. Będziemy trzymać jedną w domu przez cały czas, a druga będzie podróżna, więc nie będziemy się niepotrzebnie denerwować, gdy dzieciom skończą się karty. Gorąco polecam tę grę, nie tylko fanom Karaka, ale jako świetną składaną grę karcianą, która jest naprawdę ogromna, gdy jest ułożona na stole.
Oceny gracza: Świetna gra na wpół kooperacyjna. Twoi koci astronauci zajmują księżyce, planety i próbują dolecieć jak najdalej do nieznanej galaktyki. Dowódcy statków zmieniają się, a paliwo kontroluje sześć kości. Naprawdę świetna zabawa dla młodszych i starszych.
Oceny gracza: Dla mnie jest to podobne do wyścigów konnych i zakładów, ale zamiast kupować konie, kupujesz ulice i budujesz domy. To świetny sposób dla małych dzieci na naukę liczenia i zarządzania finansami. Wróciłem do monopoly wiele lat później z moim synem i byłem zaskoczony, jak szybko osoba może zbankrutować, gdy wielokrotnie trafia do więzienia bez przechodzenia przez start.
Oceny gracza: Dla mnie świetne wytchnienie na kilka minut z dziećmi. Nawet 5 letnie dziecko znające cyferki jest w stanie zrozumieć zasady. Gdyby producent podzielił planszę na 4 rozkładówki, to gra spokojnie mogłaby mieć mniejsze pudełko. Ale nieważne.
Oceny gracza: Doskonała gra kooperacyjna. Gra jest bardzo podstępna, jeśli chodzi o choroby. Nie raz znaleźliśmy się w stresujących sytuacjach związanych z rozprzestrzenianiem się chorób. Ale w końcu udało nam się przez to przejść.
Oceny gracza: Gra jest dobra dla mniejszych dzieci. Szybka do zrozumienia i dobra do ćwiczenia arytmetyki i logicznego rozumowania.
Oceny gracza: Naprawdę podoba mi się ta gra. To szybka gra karciana. Proste zasady i nawet mniejsze dzieci sobie z nią poradzą, co jest dla mnie ważne. To zawsze świetna zabawa i potrafi na chwilę przegnać nudę.
Oceny gracza: Prosta gra karciana, w której budujesz korytarze z kart, a jeśli jesteś sabotażystą, więc karty akcji szkodzisz innym. Największym szkodnikiem w naszej rodzinie jest mój 9-letni syn. Zawsze uwielbiał grać w sabotażystę.
Oceny gracza: Świetna gra. Proste zasady i bardzo popularna na naszym stole. Nawet mój 7-letni syn z łatwością zrozumiał zasady.
Oceny gracza: Niestety nie jestem fanem gier obserwacyjnych. Mój syn lubi je tym bardziej! Bije mnie na głowę. Cóż, każdy z nas wyróżnia się w czymś innym. Poza tym szybka gra. Można grać w kilka gier jednocześnie.
Oceny gracza: Gra przez długi czas leżała na mojej półce. Kilka dni temu pomyślałem, że spróbuję. Po obejrzeniu samouczka wideo i przeczytaniu kilku zasad, zacząłem grać. Gra jest prosta i odpowiednia dla dzieci. Podoba mi się system wyciągania składników z worka i efekt szczęścia, w którym decydujesz się zaryzykować i boisz się, że kociołek wybuchnie. Bardzo fajna gra, w którą na pewno będziemy grać z dziećmi. Możliwość obracania almanachów składników jest mile widziana i zwiększa regrywalność całej gry. Zdecydowanie 5 gwiazdek dla mnie.
Oceny gracza: Dodaje piątego gracza i ulepsza księgi dyń. Dodaje więcej składników do kociołka, a gracze mają możliwość poproszenia trzech różnych korzeni o pomoc w napełnieniu kociołka 3 razy podczas gry. To jeszcze bardziej urozmaica rozgrywkę. Dla mnie to miłe urozmaicenie rozgrywki.
Oceny gracza: Najczęściej gra się w nią z przyjaciółmi przy winie lub piwie. Gra ma proste zasady, można ćwiczyć słownictwo i zawsze dobrze się bawić w dobrym towarzystwie. Jedyną rzeczą, której nie używamy, jest klepsydra, aby każdy miał wystarczająco dużo czasu do namysłu.
Oceny gracza: Moja żona i ja bardzo lubimy tę grę. To trochę tetris z kontrolą terytorium. Gra ma rozmach i odkryliśmy, że nikt nie wie, ile punktów zdobył do samego końca, co jest miłą niespodzianką, gdy wygrywa się jednym punktem! Nie mogę się doczekać, aby nauczyć moje dzieci grać w nią w przyszłości. Zazwyczaj gramy z artefaktami, co dodaje grze nowego wymiaru. Regrywalność jest wysoka, ponieważ zawsze masz w planie nowe karty map/postaci. Graficznie karty są bardzo profesjonalne.
Oceny gracza: Szybki draft. Próbujesz zbudować talię niskich kart. Zagrywasz niską kartę ze swojej talii, a następnie przekazujesz talię graczowi z wyciągniętą ręką. Wyciągasz rękę i czekasz, aż talia następnego gracza ponownie trafi do twojej ręki. Możesz jednak zabrać przeciwnikowi kartę z trzema punktami, jeśli masz następny numer w jego talii. To prosta gra i mój 10-letni syn opanował ją w krótkim czasie. Ważne jest tylko, aby dzieci znały liczby od 1 do 65. Potem już nic nie stoi na przeszkodzie, by dobrze się bawić.
Oceny gracza: Gra jest przyjemnie prosta. Postacie są bardzo ładnie wykonane, odejmuję pół gwiazdki za to, że obrazki wszystkich plemion są takie same. Byłoby miło, gdyby każde plemię miało przynajmniej inne ilustracje. Poza tym gra płynie przyjemnie i można ją przejść w pół godziny.
Oceny gracza: Bardzo podoba mi się ta gra. Proste zasady i ma w sobie trochę podstępu, kiedy wybierasz trasę dla innego gracza, a on musi ją ominąć w skomplikowany sposób. Plan gry jest ogromny, karty są bardzo ładnie wykonane, a plastikowe wagoniki - cóż, to plastik, drewniane byłyby ładniejsze, ale wtedy cena pewnie byłaby gdzie indziej.
Oceny gracza: Świetna gra kooperacyjna, którą bardzo trudno pokonać. Przyznaję, że udało nam się to tylko dwa razy na 10 gier i musieliśmy mieć w grupie nosiciela wody. Dobrze, że gracze kłócą się o ruchy. Jest to dobre, ponieważ nawet jeśli przy stole znajduje się osoba niebędąca graczem, można jej doradzić i skierować ją we właściwym kierunku. Gorzej, jeśli przy stole jest, powiedzmy, trzech liderów. Ale poza tym bardzo często zdarza się, że gdy gra cię pokonuje, linia taka jak... Cóż, nie sądzę.... Zagrajmy jeszcze raz!
Wziąłem grę na próbę - gracz i 1 film :) Byłem mile zaskoczony, zasady są proste, a sama gra szybka ...
Beev [20.9.2024]
Świetna szybka gra, która zapewni rozrywkę dzieciom w każdym wieku. Jesteśmy bardzo zadowoleni (dzie ...
Murinka2305 [20.9.2024]
Asymetryczny dublet. Rezultatem próby zaimplementowania wydarzeń historycznych są po prostu bardzo d ...
Peca_ [20.9.2024]
Nie jestem pod wrażeniem :/.
Tormentr [20.9.2024]
Papierowe Morze
dodano: 18.9.2024
CABO
dodano: 16.9.2024
Kraken
dodano: 10.9.2024
Takenokolor
dodano: 26.8.2024
Nekojima
dodano: 25.8.2024
Catchables
dodano: 20.9.2024
Star Realms: Scenariusze
dodano: 20.9.2024
Rise to Nobility: Beyond
dodano: 20.9.2024
Flame & Fang
dodano: 18.9.2024
Kavango
dodano: 18.9.2024