Oceny gracza: To fajna gra o gotowaniu mikstur, która jest nieco trudniejsza do uruchomienia, ale ostatecznie nadal prosta. Jest tak surowy w 2 graczy, wierzę, że będzie świetny w 4. W każdym razie, podoba nam się.
Oceny gracza: Proste zasady, ładna grafika, poza tym nic specjalnego. Idealna gra do wypożyczenia i powrotu. Nie przypuszczam, żebyśmy chętnie do niej wracali.
Oceny gracza: Prawie obowiązkowe rozszerzenie Bang - nie trzeba nic dodawać, tylko pełne punkty.
Oceny gracza: doskonała gra pubowa, nie jest to bezsensowna zgadywanka typu Love Letter, przy tej grze trzeba myśleć i jest to świetna zabawa. Polecam
Oceny gracza: Nadal świetna zabawa, ale pierwsza część jest lepsza
Oceny gracza: Całkiem przyjemny filler, dzieciaki mają dużo frajdy, w końcu mogą w czymś wygrać. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry. Knajpę jeszcze kiedyś wypróbujemy, więc może dostać dodatkowe pół gwiazdki.
Oceny gracza: Doskonała gra, graliśmy w nią do tej pory 4 razy w 4 osoby i zawsze świetnie się bawiliśmy. Gra ma optymalny czas rozgrywki, nacisk położony jest na wyobrażenie sobie gdzie będą inni bandyci i co będą robić. Lepsze od opisywania jest spróbowanie gry od razu, my kupiliśmy ją w ciemno bez wcześniejszego "macania" i zdecydowanie nie żałujemy. Gorąco polecam!
Oceny gracza: Prawdziwa gratka dla dzieci, to udoskonalona tematycznie kooperacyjna gra pamięciowa. Armie (zwłaszcza niebieska) są nieustępliwe i jest to wyścig z czasem. Dzieciaki świetnie się bawią, trenują swoje mózgi i próbują wykorzystać zdolności poszczególnych postaci. Świetny wstęp do bardziej skomplikowanych gier.
Oceny gracza: Doskonała gra, podoba nam się bardziej niż Codenames. Dużym plusem jest właśnie granie obu drużyn w tym samym czasie, w zasadzie nikt na nikogo nie czeka. Bardzo polecam.
Oceny gracza: Tak więc do pubu z piwem jest dobry, albo z dzieciakami na drogę, ale chyba bardziej podoba mi się porto royal. Zaletą tej gry jest małe pudełko i szybki setup.
Oceny gracza: Niezbyt zainteresowany. Dobrze, że mój syn wygrał go w konkursie, inaczej nie kupiłbym go za te pieniądze.
Oceny gracza: Doskonała gra 2 vs 2, świetna zabawa. Karty Hidden Intentions co prawda próbują wykorzystywać strategię, ale kości sprawiają, że na końcu i tak wszystko zależy od przypadku. Mimo wszystko to klasowy mecz dla dwóch drużyn.
Oceny gracza: dość ładnie uproszczone szachy, nadają się dla dzieci, ale trzeba rozegrać 2 partie, inaczej jest niezrównoważony
Oceny gracza: Świetna gra wyścigowa. Zabawna i długa w sam raz. Gorąco polecam do gry rodzinnej, zwłaszcza z rozszerzeniem. Wszystkim nam się podoba.
Oceny gracza: To taka ciekawa gra oparta na zasadzie "Nie bądź zły", ale niestety rozgrywka potrafi się tak dłużyć, że łatwo przechodzi w fazę bezmyślnego i nudnego rzucania kostkami. Joshin jest niemal nieuchwytny.
Oceny gracza: Czy to gra dla 4 czy 3 graczy, zawsze mamy niesamowity czas. Doskonale symuluje wspinaczkę górską, a przy tym zasady są proste i pozbawione kontrowersyjnych sytuacji. Świetna zabawa, zwłaszcza gdy ktoś zamarza na śmierć w złą pogodę. Jedna z naszych najlepszych gier, gorąco polecam.
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie do już świetnej bazy. Po prostu K2 jedna z najlepszych gier jakie mamy.
Oceny gracza: Jest po prostu trochę nijaka, niesłodka. Grze brakuje środka - w naszym przypadku zawsze przybierał on formę dość nudnego, długiego startu polegającego na turlaniu kośćmi po nowe potwory, a potem nie raz kupieniu garści jednostek, teleportowaniu się do mrocznego lorda i szybkiej wygranej. Przypuszczam, że rozszerzenie będzie konieczne.
Oceny gracza: Rozszerzenie nie poprawia zbytnio gry, wręcz przeciwnie, dodaje wiele znaków zapytania do gry, ponieważ nie ma wystarczającej liczby rzeczy objętych zasadami (np. ogłuszony gracz i odkrycie szczeliny, lub ogłuszony cesarz i walka z nim o koronę itp.)
Oceny gracza: Miły, szybki filler na wieczór po ciężkim dniu. Dużo losowości, ale uczucie wygranej po udanym blefie jest świetne.
Oceny gracza: Taki prosty wypełniacz do zabawy z dziećmi. Dość wcześnie trzeba budować warianty ze specjalnymi pokojami i cechami charakteru. Za dwie stówy jednak nie obraża. Czeskie tłumaczenie zasad to klasyczny blackfire haluz.
Oceny gracza: Świetna dwójka, prosta, szybka, zabawna, niszcząca, pełna zwrotów akcji. Bardzo nam się podoba pomimo większego udziału losowości, przypomina trochę Safari bar. Wygraliśmy ją na Vivogame i było to bardzo miłe zaskoczenie. Zdecydowanie polecam.
Oceny gracza: Jak list miłosny tylko fajnie po kilku piwach. Nielogiczne priorytety efektów, które się zderzają, np. 7 vs 0 (priorytet 0), 7 vs 3 (priorytet 7), przy 2 vs 2 efekty nie są oceniane, ale przy 6 vs 6 są...
Oceny gracza: Zwykły wypełniacz, nic więcej. Pewnie ze względu na kał, naszym dzieciom bardzo smakuje, podobnie jak sushi go. Nie wydaje mi się, żebyśmy my, rodzice, lubili je tak bardzo jak sushi go. Więc 4 gwiazdki dla dzieci, 2 gwiazdki dla nas, 3 gwiazdki łącznie.
Oceny gracza: Prosta, zabawna gra dla dzieci i dorosłych. Nasza pięcioletnia córka opanowuje ją, gra świetnie rozwija myślenie i wyobraźnię przestrzenną 2D
Oceny gracza: O ile Explosive Kittens bardzo mi się podobało, o tyle to zupełnie mi się nie podoba. Cieszą się nią tylko dzieciaki i to bez kart - po prostu biorą te pałki do burrito i wymachują nimi na siebie w korytarzu mieszkania. Graliśmy w to z ludźmi trzeźwymi, odurzonymi i pijanymi, ale nikt nie chciał grać ponownie. To naprawdę bzdura i strata pieniędzy na 2 "piankowe" zabawki.
Oceny gracza: Bardzo ciekawa gra, ładnie obrobiona graficznie, na krytykę zasługuje jakość kart, są cieńsze niż powinny być i lubią się wyginać w dłoni. Zasady są w sumie proste, ale dość skomplikowane przy pierwszym (i drugim) czytaniu. Dopiero ponowne przeczytanie zasad po drugiej grze sprawia, że grasz poprawnie, tak jak powinieneś. Cieszymy się grą.
Oceny gracza: Świetna gra, w którą zawsze lubię grać, zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Kluczem jest prawidłowe odgadnięcie, jaką kartę zagrają inni i odpowiednie dostosowanie wyboru karty. Gra pełna zwrotów akcji i psot, polecam.
Oceny gracza: Osobiście nie przepadam za tym rozwiązaniem. To raczej dla dzieci, a może w dojrzałości można by to przeżyć jako list miłosny.
Oceny gracza: dla małych dzieci, to im się podoba. O dziwo, wolą szkodzić i cieszą się za rzucony sierp ;-).
Oceny gracza: Mam nową reedycję od Dino, to urocza nostalgia, gdy wspominam młodość spędzoną z tą grą. Z dzisiejszej perspektywy jest już dawno za zenitem, ale dzieciaki ją uwielbiają. Szkoda tylko, że zasady są niedopracowane.
Oceny gracza: Nie wiem ile razy zmieniałam ocenę, wahając się od 1 gwiazdki do czterech. Przy piwie z dobrą grupą bawiłem się świetnie, ale bez piwa już nie tak dobrze. Za każdym razem, gdy potrzebujemy zapełnić 10 minut czymś szybkim, wyciągamy ją i za każdym razem wrażenia są inne. Chyba zostanę przy dwóch gwiazdkach.
Oceny gracza: Gra jeszcze nie zrobiła na mnie wrażenia, zobaczymy po otwarciu okładek, ale nie mam złudzeń. Obrazki są piękne i to skłoniło nas do zakupu tej gry. Ale na tym koniec, frajda z grania nie jest duża. Dużo losowości, mało interakcji z przeciwnikami, po prostu głupie wybieranie karty z kilku dostępnych i układanie jej lub wykonywanie 1 z 4 akcji przy ognisku. Żona w ogóle nie czerpie z tego przyjemności, ja wciąż szukam jakiejś magii, której chyba mi brakuje, a to tylko dlatego, że kosztowała prawie 1500 z okładkami. Spróbujemy jeszcze z dzieciakami, ale pewnie niedługo będzie poza domem.
Oceny gracza: Świetna gra rodzinna, zabawa dla wszystkich. Porównałbym ją do Lord of Tokyo pod względem zabawy, ale w przeciwieństwie do tego, w Minecrafcie nie ma walki między graczami, co jest trochę wstydem, ale biorąc pod uwagę mały obszar ruchu, prawdopodobnie walczyłbyś cały czas, co nie miałoby sensu. Nasze dzieciaki (7 i 9 lat) chcą w to grać w kółko, szczególnie podoba im się walka z mobami, a rodzicom obmyślanie odpowiednich buildów w odpowiednich miejscach. Minus widzę w problematycznej tekturze, niedługo nadruk się zetrze. Po kilku rozgrywkach mamy już "przetarte" bronie na białym tle, gdy karty się tasują (czarna strona z rewersu przenosi się na białą stronę). Tak więc wykonanie wygląda tanio jak na grę, która nie jest dokładnie okazją. Miejmy nadzieję, że materiał wytrzyma, zanim gra się zestarzeje.
Oceny gracza: Ciekawa i zabawna gra rodzinna, dzieci bardzo ją lubią, a my rodzice uwielbiamy w nią grać. Może wkrótce będzie grana, ale zobaczymy, na razie miła niespodzianka z bardzo dobrym stosunkiem ceny do wydajności
Oceny gracza: Nadaje się do rodzinnej zabawy z dziećmi, nawet nasz pięcioletni syn sobie z nią radzi, małe dzieci zapamiętują efekty działania kart po obrazkach. Granie w 3 supermody też jest szybkie, więc jako filler na dobranoc znakomity. My jednak wolimy grać z graczami w małe wielkie galaktyki.
Oceny gracza: Prosta, szybka, zabawna gra, którą dzieci uwielbiają, a my uwielbiamy z nimi grać.
Oceny gracza: Nie jest to zła gra, ale jakoś brakuje jej napędu. To w dużej mierze przypadek, rozbudowa nie pomaga. Zdecydowanie nie nominowałbym jej do gry roku.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra, bawi zarówno dzieci jak i dorosłych. Element wyścigowy połączony z taktyką, prostota zasad z intuicyjną ikonografią, czas rozgrywki 45 min, lekko konfliktowa, jednym słowem świetny kandydat na idealną grę rodzinną. Zdecydowanie polecam. - zajmuje za dużo miejsca na stole
Oceny gracza: Pierwsze gry są dość trudne i powolne ze względu na to, jak napisane są zasady i ile różnych symboli znajduje się na kartach. Jednak o ile nie odrzuci się od razu gry, to jest ona całkiem przyjemna. Mechanika to klasyczny worker placement, ale ma mocny motyw przewodni - uczucie wydawania tego, co można, jest po prostu świetne.
Oceny gracza: Doskonała gra imprezowa, świetnie się bawiliśmy. Przemiany potworów dają mózgowi niezły trening :) Gdy grupa zbierze się na piwo i po czwartym kawałku ktoś wyciągnie to na stół, zabawa jest załatwiona. Za te pieniądze zdecydowanie polecam.
Oceny gracza: Bardzo fajna karta, ultra szybka konfiguracja, działa, zabawa. Każdemu, zarówno dzieciakom jak i rodzicom. Polecam. I na pewno zostanie ulepszona przez rozszerzenie.
Oceny gracza: Świetna gra, proste zasady, a jednak niesamowicie złożona gra. Nie jestem fanem historii i tematyka dzielnie mnie omija, a jednak gra wciąga gracza i całkowicie pogrąża. Jedna z moich topowych gier, ale taka, w której na razie wciąż króluje Scythe.
Oceny gracza: Czysta gra losowa z rzutem kostką, nasze dzieci w wieku od 3 do 5 lat lubią ją. Boję się, że 6-latek nie będzie chciał już w nią grać.
Oceny gracza: To fajna gra, ale stosunkowo krótkotrwała. Jest nieco prosta, nie ma zbyt wielu efektów kart, a przede wszystkim nie ma zbyt wiele do wymyślenia - po prostu używasz efektów, które rozłożyłeś. Czy jest jakaś strategia do zastosowania... może trochę, ale naprawdę niewiele. Z mojego punktu widzenia mogło być lepiej.
Oceny gracza: Całkiem przyjemny quickie łączący Push your luck z lekkim elementem strategii. Naszym dzieciom sprawia to przyjemność, nawet pięciolatek potrafi to zrobić. Nie zawracamy sobie nim głowy, więc chętnie dajemy go dzieciom na dobranoc.
Oceny gracza: Tak więc po przeczytaniu zasad człowiek jest zdumiony i rozczarowany, jak fajna prosta gra zamieniła się w skomplikowanego potwora. Próbowaliśmy w nią grać i piszę recenzję po jednej rozgrywce, więc może z czasem ją dostosuję, ale szczerze - nie podobała nam się zbytnio. Nie kontrolowaliśmy wszystkiego, nieporozumienia co do tego, kto tak naprawdę ma kolejkę po zakończeniu miesiąca, branie kart jest defacto całkowicie oparte na zadaniach i dlatego nie czuliśmy wolnej woli. Nie mówiąc już o numerach, które nawet instrukcja określa jako "nieintuicyjne". Wszystko to sprawia wrażenie jednego wielkiego chaosu.
Oceny gracza: Dla naprawdę małych dzieci, do 5 roku życia. To defacto jak pexes 12 par. Szkoda, że skoro nacisk położono na grafikę, to potwory są nieliczne i powtarzalne. Jak na ironię, linijka, którą nasze dzieci lubią najbardziej to "Wracaj do swojej szafy, szisza". :-D
Oceny gracza: Świetna gra, jedna z tych, w które chcę grać w kółko. Bawi zarówno dzieci jak i dorosłych, gorąco polecam.
Oceny gracza: Piękne ilustracje, świetne wykonanie materiału gry (nie spełniły się obawy o "felerne" elementy jak Ravensburger pokazał w Minecrafcie), przyjemny czas gry. Prosta koncepcja gry dla dzieci z lekkim akcentem strategicznym, gra nie obraża dorosłych. Bardzo miłe zaskoczenie. Szkoda, że zgodnie z odpowiedzią na zapytanie, czeska reprezentacja RB nie planuje jej wykonania. Mnóstwo dzieci uwielbia Pusheena i byłby to z pewnością sukces sprzedażowy.
Oceny gracza: Szybka, dająca się lubić gra w ładnej oprawie graficznej. Obawiam się jednak, że szybko się znudzi.
Oceny gracza: Chyba spodziewałem się czegoś innego. Wszystko zależy od przypadku z nudnie długimi wypłatami. Zwycięzca jest mniej więcej jasny, w 80% przypadków jest to koń w okolicach środka. Jeśli roztrwonisz te zakłady na samym początku, zazwyczaj nie przegrasz. Zakłady na finisz to kompletna bzdura, nie da się go w ogóle przewidzieć. Aplikacja nie mówi po czesku, nie potrafi policzyć liczby rzuconych snake eyes i box cars, więc niektóre karty VIP są dość trudne w użyciu. Moim zdaniem nie warte tych pieniędzy.
Oceny gracza: Graliśmy w dwóch, trzech i czterech graczy. To fajna gra, podoba nam się, szybko się toczy, zasady są proste i ładnie napisane. Setup jest trochę długi, ale nic strasznego. Złą rzeczą jest to, że kości nie mają zaokrąglonych rogów, więc nie toczą się, będziemy musieli kupić inne. Brakuje mi trochę napięcia w grze, do tej pory wygrywał ten, kto zamykał grę. Zdecydowanie kupiłbym rozszerzenie.
Oceny gracza: Super strzelanka dla dwóch osób. Nawet mojej żonie się podoba, a to już coś mówi.
Oceny gracza: To rozszerzenie w końcu sprawia, że Saboteur staje się grą grywalną. Świetna zabawa z dziećmi, piękna gra w niszczenie budynków z elementem taktyki. Bez tego rozszerzenia w ogóle nie zagrałbym w Saboteur.
Oceny gracza: Nie, to nie jest zabawne. Wcale nie jest zabawne dla dorosłych i nie było też zabawne dla dzieci. Po prostu wyciągasz karty ze stosu, jakkolwiek dołączasz je do ostatniej karty i powtarzasz to przez półtorej minuty. Na koniec zupełnie niepotrzebnie skomplikowane liczenie dwójek, trójek i czwórek. Nie ma w tym absolutnie żadnego przemyślenia. Przeznaczona dla dzieci maksymalnie do 6 roku życia.
Oceny gracza: Mniej udana alternatywa dla Bang. Nie ma soku, jest łatwiejszy i każdy może w niego zagrać, ale kosztem znacznie słabszych wrażeń z rozgrywki.
Oceny gracza: Absolutnie niesamowita gra, która podoba się nawet mojej żonie. Zasady nie są zbyt skomplikowane, ale jest to świetny kocioł mózgowy. Gorąco polecam.
Oceny gracza: Projekt kart jest luksusowy, naprawdę świetny. Ale gra jest bezużyteczna z naszego punktu widzenia, bawi tylko dzieci. Jest bardzo podobna do gry How to. I tak naprawdę nie podoba nam się to.
Oceny gracza: Nieco lepszy wypełniacz niż sushi go!, proste zasady sprawiają, że nadaje się do gry z dziećmi, ale poza tym nie jest to nic, na co bardzo bym czekał.
Oceny gracza: Trzeba lubić tego typu "drapieżne" zabawy, głośno wymamrotać nazwę przedmiotu i szybko chwycić kartę. Wolę spokojniejsze i bardziej taktyczne gry, dlatego daję średnią ocenę.
Oceny gracza: Kupiony na przedsprzedaży Deskohrani po tym jak Mafian zrobił fajny pokaz. Nie żałuję, z żoną lubimy tę grę, tak samo jak Revolver można powiedzieć, a w zasadzie bardziej niż Dukes of Catan.
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Nie bawiliśmy się ani we dwoje, ani we czworo. Słaby wypełniacz bez potrzeby myślenia.
Oceny gracza: Bardzo przyjemna gra, proste, szybkie ruchy, jazda na łyżwach, miły czas gry. Gra taka jaka powinna być. Czegoś nieokreślonego jednak brakuje mi do perfekcji.
Oceny gracza: Nie tyle dedukcja, co czysta gra losowa. OK do zagrania kilka razy z dzieciakami, ewentualnie w gronie osób po dużej ilości piw, ale poza tym oceniłbym, że pexeso jest lepsze.
Oceny gracza: Grana zarówno w 2 jak i 4 graczy i dobra zabawa w obu przypadkach. Gra toczy się w szybkim tempie, nie jest prosta ani skomplikowana, gorąco polecam.
Oceny gracza: Quickie, które nie zachwyci, ale też nie obrazi. Dzieciakom się podoba, nawet jak gadają prawdziwe głupoty, dorośli wytrzymują przez chwilę :). Tematyka nie jest zbyt ciekawa, gra opiera się na wzornictwie żetonów pokerowych i podkładek pod mysz. Jakby nie było jednorożca i kupy, to ciężko sprzedać. Za cenę 289 w Tesco jednak nie jest źle.
Oceny gracza: spodziewaliśmy się po niej więcej, questy są niemożliwe do zapamiętania, przy większej liczbie graczy nikt nawet nie wie, na kogo pierwotnie została rzucona klątwa. Chyba trzeba być o wiele bardziej pijanym i nie radzić sobie z tym.
Oceny gracza: Gra nie działa zbyt dobrze. Po kilku grach przekonasz się, że korzystne jest pozbycie się dużych liczb na początku i rozpoczęcie nowego dzięki wygranemu stylowi. Jeśli nie masz odpowiednich kart, nie możesz nic z tym zrobić i równie dobrze możesz nawet nie grać. Nie ma wielu taktyk do zastosowania, a interakcja jest niewielka. Myślę, że to gra dla fanów postaci z serialu. Nie jestem pod wrażeniem.
Oceny gracza: Gra nie zrobiła wielkiego wrażenia, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile kosztuje. Są 4 pola gry, ale zasada jest za każdym razem taka sama. Rzucasz kostką i przesuwasz element. Jak na grę dla dzieci, zasady są napisane w dość niesystematyczny sposób. Niektóre karty mają efekty napisane w sposób, który nie do końca rozumiemy (np. "Nie grasz jednej rundy. Jeśli to zrobisz, dostaniesz pelerynę". Czy to znaczy, że nie gram, czy mam wybrać:)? Jeśli karta odsyła mnie na inne pole, nie dobieram nowej karty. Ale co jeśli karta ma efekt, w którym wybieram o ile miejsc chcę się przesunąć (np. od 1 do 5). Karta nie wysłała mnie bezpośrednio na inne pole, sam wybrałem gdzie chcę iść - więc lizać nową kartę czy nie? Historie na kartach są zbyt sztuczne i ze słowami, które nawet nie są powszechnie używane, dzieci w ogóle ich nie rozumieją.Dlaczego w zasadach jest, że efekt karty czyta gracz po lewej stronie? Jaki jest tego cel? Każdy z nas przeczytał swoje.Zasadniczą kwestią jest to, czy dzieci nauczą się słów poprzez zabawę - osobiście uważam, że raczej nauczą się ich ze zdań szkieletowych, ale może czas pokaże.
Oceny gracza: Ze względów nostalgicznych - gra niezwykła jak na tamte czasy.
Oceny gracza: świetna zabawa dla dzieci, lubią zarówno chować klucz, jak i go szukać, no i oczywiście wkładać klucz do dziurki od klucza. Konstrukcja pudełka jest dobrze przemyślana, podobnie jak zasada działania magnesu. Gdybym była dzieckiem, dałabym jej 5 gwiazdek.
Oceny gracza: Gra jest naprawdę niefunkcjonalna z punktu widzenia dorosłego, prawdopodobnie ma trenować motorykę rąk, ponieważ celem jest użycie plastikowej pęsety do nabierania piłek z drzewa i umieszczania ich w pudełku. Zasady są więcej niż banalne - skubnij jabłko przeciwnika (tyle ile wypadnie na kostce). Pierwszy, który zbierze wszystkie jabłka przeciwnika, wygrywa złote jabłko. Kto ma najwięcej złotych jabłek, ten wygrywa. Nas dorosłych to w ogóle nie cieszy, ale dzieci o dziwo tak. Niestety nie pamiętam swoich doświadczeń z dzieciństwa z tą grą (pewnie dlatego, że też mi się nie podobała), więc 1 gwiazdka dla dzieci, druga połowa dla nostalgii.
Aplikacje Atmosfera Rozwija pamięć
Markus1010 [14.1.2025]
Mogę powiedzieć, że mam Juliusza Cezara dość dobrze załadowanego (około 15 gier). Idealna gra jako " ...
stOKYi [14.1.2025]
Nasze pierwsze doświadczenie z grą w pisanie... i tak, działa dobrze. Tematyka westernowa jest nam b ...
Psenda3nec [14.1.2025]
Interesujący biznes PnP. Zasadniczo jest to łamigłówka oparta na mechanice efektywnej alokacji zasob ...
matrosh [14.1.2025]
Pięknie brutalnie obrzydliwe...
twix [14.1.2025]
SideQuest: Nemesis
dodano: 6.1.2025
Cthulhu: Death May Die – Kampania 2
dodano: 3.1.2025
Cthulhu: Death May Die – Ithaqua: Wędrowiec na Wietrze
dodano: 2.1.2025
Thunder Road: Vendetta – Big Rig and the Final 5
dodano: 31.12.2024
Thunder Road: Vendetta
dodano: 29.12.2024
FateFlip: By Royal Decree
dodano: 12.1.2025
Caral
dodano: 12.1.2025
Aurum
dodano: 12.1.2025
Hmatej a najdi
dodano: 12.1.2025
Beer Challenge
dodano: 12.1.2025