Miasto: Hradec Králové (Powiat: Hradec Králové)
Poziom: Rycerz
Użytkownikiem Trollowych gier: 4029 dni
Ostatnio wlogowany: dzisiaj
Dalsze informacje: HRANÍ U NÁDRAŽÍ - deskoherní skupina v Hradci Králové
https://www.facebook.com/hraniunadrazi/
__________________
Pokud budete chtít zaslat dodatečné info a podklady k některým mým "výtvorům" (inserty, character sheets, atd.), které zde postuji, tak mě primárně zašlete soukromou zprávu, ve které uvedete i svojí emailovou adresu. Soukromé zprávy se žádostmi o zaslání, které jsou bez emailu, považuji za zbytečnou administrativu :-(
Oceny gracza: Podobnie jak oryginalne 7 CUDÓW ŚWIATA, wariant DUEL jest świetną grą. Przygotowanie kart przed każdą rundą/etapem może być dla niektórych nieco trudne, ale zdecydowanie warte zabawy. Dobra ocena dostępnych kart i wyprzedzenie gry, zmuszając przeciwnika do odwrócenia kart w swojej turze, to podstawowa strategia w tej grze i wielka radość, gdy działa. Jednak może się również zdarzyć, że zwycięzca zostanie rozstrzygnięty na długo przed końcem z powodu tej mechaniki, ponieważ nie ma możliwości odwrócenia kolejności tur (z wyjątkiem kilku Divas, które pozwalają na podwójną turę). Gracz może więc wpaść w "pułapkę reakcji", w której nie może odwrócić przebiegu gry. Szybkie podejmowanie decyzji zwycięstwo militarne lub naukowe system łańcuchowy (predyspozycje) - gracz może wpaść w "pułapkę reakcji"
Oceny gracza: Cóż, tak jak wychwalałem pod niebiosa pierwsze rozszerzenie PANTEON, tak teraz jestem trochę w kropce, bo to podobało mi się nieco bardziej. Polityczne przeciąganie liny jest bardzo ekscytujące i na pewno nie należy go lekceważyć. Dominacja polityczna może nastąpić bardzo szybko. Bardzo ciekawa w tym aspekcie jest zmiana spojrzenia na niebieskie karty cywilne, które nagle stają się gorącym towarem w pierwszej erze. Karty konspiracji ponownie są bardzo kuszące, ponieważ mogą przynieść ciekawe efekty, które mogą wywrócić całą grę. W przeciwieństwie do gry podstawowej i Panteonu, tutaj naprawdę trzeba stale reagować i zmieniać taktykę. Może to nieco przeciągnąć podejmowanie decyzji, ale często ze względu na wcześniejsze zakończenie nie wpływa to zbytnio na długość gry. doskonale uzupełnia grę podstawową Plansza senatu i bonusy do izby mocne karty spisków - bardziej konfliktowa i gra częściej kończy się wcześniej (niektórym może to przeszkadzać)
Oceny gracza: To rozszerzenie, które po prostu musisz mieć. Dopóki go nie wypróbujesz, nie masz pojęcia, co tracisz. Opcja, aby nie brać żadnej karty z menu i zamiast tego kupić kartę bóstwa/bramy, całkowicie zmienia strategię większości gier. W Pierwszej Erze nie chodzi już tylko o zasoby, ale o próbę zdobycia wystarczającej ilości pieniędzy na karty bóstw. Obracanie kart "dla przeciwnika" nie zawsze jest teraz całkowitą szkodą, ponieważ może być dodatkową korzyścią. Ale jednocześnie może nieco przeciągnąć grę. Jedyną negatywną rzeczą, o której mogę pomyśleć o tym rozszerzeniu, jest to, że nie będziesz chciał wrócić do podstawowej wersji gry. opcja, aby w ogóle nie brać karty z menu ulepszenia oryginalnej mechaniki - nie można już grać bez niej
Oceny gracza: AGRICOLA to wspaniała gra, ale trochę dla masochistów. Ponieważ grając w nią będziesz bardzo cierpiał, ale jednocześnie będziesz się nią niezmiernie cieszył. Wszyscy gracze, którzy do tej pory mieli całkiem niezłe życie i byli dość stabilni psychicznie, czeka wspaniała rolnicza przejażdżka, pod koniec której nic im się nie spodoba, nie mówiąc już o innych graczach. Tak, ci koledzy z drużyny, którzy przez cały czas podejmowali najlepsze działania. Może nawet dojść do konfrontacji. Ale następnego dnia gracze będą myśleć tylko o tym, skąd wziąć wystarczająco dużo drewna do budowy ogrodzeń, kiedy orać i siać oraz czy nadszedł już czas, aby założyć rodzinę. Następnie wieczorem wszyscy spotkają się i zagrają ponownie. Ponieważ w Agricolę się nie gra, Agricolą się żyje...
Oceny gracza: 240 nowych kart (drobny ekwipunek i profesje) i ogromna dawka zabawy. Absolutna konieczność dla wszystkich posiadaczy podstawowej gry pudełkowej, którzy chcą regularnie grać w Agricolę.
Oceny gracza: Tej grze często zarzuca się, że przez całą rozgrywkę trzeba ją "farmić" (rozdawać i czyścić zasoby, karty i kawałki). Jest to jednak bardzo wysokiej jakości Euro worker-placement, a plansza gry autorstwa popularnego ilustratora Michaela Menzela jest tak piękna i szczegółowa, że w ogóle nam to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie - - - - - Podział postępu gry (budowa katedry) na sześć rund, jasna kolejność działań oraz lekka losowość w losowaniu elementów, kart zasobów, wydarzeń i postaci - wszystko to sprawia, że Pillars of the Earth jest grą łatwo dostępną, której zdecydowanie nie powinno zabraknąć w żadnej kolekcji gier planszowych.
Oceny gracza: Udane rozszerzenie, które stara się rozwijać podstawową grę, zamiast niepotrzebnie ją komplikować. Dodatkowa plansza dodaje nowe znaczące akcje, nowi rzemieślnicy dodają dodatkowe sposoby zdobywania punktów, a karty korzyści i wydarzeń ściśle trzymają się szablonu z książki. Jednocześnie to rozszerzenie nieznacznie dostosowuje zasady dotyczące kolejności elementów mistrzowskich, aby zrekompensować losowe losowanie elementów z torby. Ale ci, którzy lubią Filary Ziemi, mają okazję uczynić grę bardziej interesującą i grać z większą liczbą graczy.
Oceny gracza: Pierwszy ABDUCTOR PACK dodaje nowego porywacza, wysoko postawionego członka zarządu o imieniu Connor E. Ogden, który wziął jako zakładników wszystkich członków zarządu, na których zamierza się zemścić. Ciekawa fabuła od samego początku. Oprócz klasycznych kart porywaczy - GŁÓWNE ŻĄDANIE, ŻĄDANIE UCIECZKI, a także nowych kart TERRORU, talia dodaje trzy nowe karty WEWNĘTRZNEGO WPŁYWU reprezentujące potajemnie współpracujących zakładników. Karty te można kupić podczas fazy wydawania, ale po ujawnieniu zakładnika (nieudany rzut kością) wszystkie trzy karty znikają z gry. Ogden jest bardzo interesującym przeciwnikiem. Jego zdolność uniemożliwia graczowi zagranie więcej niż czterech kart podczas Fazy Rozmowy (nawet zakrytych). Na szczęście ma drugą kartę MAJOR DEMAND ujawnioną na początku, która za 5* jest w stanie rozwiązać ten problem. Nie daję pełnej oceny, bo jego dwie najlepsze karty pochodziły z pierwszej DEMAND PACK, gdzie dopiero zaczynał "latać" :-) świetny porywacz dużo nowych kart - najlepsze są w innym rozszerzeniu
Oceny gracza: Rozszerzenie Era Gwiezdnej Tarczy naprawdę wnosi do gry wiele nowych rzeczy (kilka nowych kart, zagrożeń, przedmiotów itp.), ale co najważniejsze, udaje mu się nieco rozluźnić rozgrywkę i dać graczom większy wpływ na przebieg legendy, co było jednym z niewielu minusów podstawowej wersji gry. Starshield Era gra się świetnie i co najważniejsze, nie nudzi się. Zagraliśmy w sumie sześć razy (przeciwko wszystkim zagrożeniom) i moglibyśmy grać bez końca. Bo choć to wciąż ta sama legenda, to nigdy nie jest taka sama i za każdym razem rozgrywa się zupełnie inaczej (losowe karty). Nie bałbym się nazwać tego rozszerzenia KONIECZNYM dla Andora.
Oceny gracza: Rodzinna kooperacyjna gra fantasy, ale nie dla każdego. Graliśmy w podstawkę trzy razy na przestrzeni lat i dopiero za trzecim razem zebraliśmy idealną grupę do ukończenia całej kampanii gry i, co najważniejsze, czerpania z niej przyjemności. Głównym problemem gry jest jednak czeski wydawca. Albi dosłownie zabiło tę grę niesamowicie złym tłumaczeniem i korektą, z bezsensownymi błędami na kartach legend, a zwłaszcza w zasadach (gdzie brakuje nawet kilku stron). Gra została uratowana w Czechach głównie przez fanów, którzy zrobili wiele tutaj na ZH. Niestety nie każdy będzie szukał poprawek i dodatkowej zawartości w internecie (gra jest skierowana do rodziny). Jeśli więc ktoś z tego powodu nie ograł Andora i odłożył grę na półkę, to wcale go za to nie winię --- Andor ma nauczyć graczy współpracy i logicznego myślenia poprzez wciągającą historię fantasy. I robi to doskonale. Owszem, straty mogą się powtarzać, ale zasadniczo jest to gra logiczna z odrobiną losowości (kości, karty wydarzeń wchodzące w grę), w której czasami trzeba po prostu spróbować innego podejścia.
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Nasza trójka regularnie grała w kampanię oryginalnej gry z rozszerzeniami przez łącznie 19 gier lata temu i świetnie się przy tym bawiła. Spotkaliśmy się więc ponownie w oryginalnym składzie i rozpoczęliśmy kampanię przygotowaną przez samych autorów. Niestety... Duży problem z punktami, że po prostu nie ma na co ich wydawać. Większość kart wynalazków kupuje się od razu, więc w późniejszych grach trzeba kupować gorsze. Niespójności w zasadach CZ i ENG gry patrz podstawowy błąd przygotowywania talii frakcji na początku każdej gry, a nie na początku kampanii! Po 6 grze wszyscy nadal są w AGES - im więcej gier w jednym okresie, tym trudniej być pierwszym, który wypełni warunki misji w wymaganej skali. Często zdarza się, że ze względu na liczbę prowincji, ktoś wypełnia misję na początku gry w 2-3 tury !!!Wystarczyło więc tylko 7 gier, aby przestało to być zabawne. Jest to więc jeden z tych naprędce skleconych dodatków, które potrafią zatruć świetną grę. Przestaliśmy grać i zaczęliśmy się nawet zastanawiać nad sprzedażą całej serii Osadników. Brawo.
Oceny gracza: Powiedzmy z góry, że gra jest właściwie dość badziewna, ale niesamowicie wciągająca badziew. Przedmiotem gry jest doprowadzenie do tego, aby w ciągu trzech rund karty w ręce wynosiły ZERO. Gracz może dokończyć kartę z talii uzupełnień lub talii odrzuconych, a następnie odrzucić kartę lub przejść. W grze występują karty dodatnie (od 1 do 10) i ujemne (od -1 do -10), a także karty o wartości 0. Jednocześnie na koniec każdej rundy toczone są dwie kości, a jeśli wytoczony zostanie ten sam symbol, gracze muszą odrzucić swoje karty i otrzymać równą liczbę nowych kart. Po trzech rundach wygrywa gracz, który ma zero lub jest tego najbliżej. Suma dodatnia jest lepsza od ujemnej, a większa ilość kart jest zaletą. Następnie może wybrać spośród trzech płytek łupów z wydrukowaną na nich wartością. Wtedy inni wybierają. Na koniec gry, gracz z najwyższą sumą na kaflach łupów wygrywa. ---Może to być wydane jako pełny SABACC i na pewno byłoby lepsze, ale cieszmy się również z tej okrojonej edycji. Wielojęzyczne instrukcje jak zdobyć nową podkładkę też nie wnoszą wiele.
Oceny gracza: Ta legendarna gra LCG to taki mały cud. Świetnie się w nią gra, ma luksusowy system układania talii i ma jedne z najlepiej napisanych zasad, jakie kiedykolwiek czytaliśmy. Za każdym razem, gdy wracamy do gry, z niecierpliwością czekamy na ponowne przeczytanie zasad. To jak powrót do dobrej książki.
Asymetryczna, oparta na zasadach, prosta i piękna gra, która wymaga planowania i przewidywania. Dobr ...
proPlayer1 [8.11.2024]
Niesamowity pojedynek każda rasa gra inaczej czas gry potrzeba taktyki drewniane meeplic ...
Lucas [8.11.2024]
Niesamowita gra rodzinna super tryb rodzinny odpowiedni do zabawy z dziećmi dzieci nie muszą u ...
Lucas [8.11.2024]
Do rodzinnej zabawy z małymi dziećmi
Lucas [8.11.2024]
Świetne rozszerzenie do świetnej gry
Lucas [8.11.2024]
Star Wars: The Deckbuilding Game – Clone Wars
dodano: 22.10.2024
Cyberpunk 2077: Gangi Night City
dodano: 11.10.2024
Dune: Imperium – Bloodlines
dodano: 8.11.2024
Shallow Sea: Great Barrier Reef
dodano: 8.11.2024
Artisans of Splendent Vale
dodano: 8.11.2024