Oceny gracza: szybki, prosty, wystarczająco liczący - przyzwoity wypełniacz
Oceny gracza: Pięknie pomalowana gra karciana z serii Matchbox. Połączenie Jokerów, Mahjonga i Colloret. Jest wartka, trochę licząca, trochę losowa, po kilku rozgrywkach otwiera możliwości kombosów ...
Oceny gracza: Karciana abstrakcja, minimalne zasady, zaskakujące kombinowanie, piękna grafika.
Oceny gracza: proste zasady
funkcjonalna gra
zmienne zasady
funkcjonalna gra, a jednocześnie dająca wiele do myślenia
Oceny gracza: Zmienne, szybkie, proste zasady, wystarczająca interakcja , 2 - 7 graczy - może po prostu za szybko (stąd 0,5 w dół ) .Moja najlepsza gra 2010 roku
Oceny gracza: Świetne wykorzystanie planu sudoku jako pola dla abstrakcyjnej gry.Kilka prostych zasad, błyskotliwość, czystość. Trochę jak Go i Amazonki grały o kwadraty w pudełku sudoku :)
Oceny gracza: Wciąż jedna z najlepszych obecnie gier logiczno-handlowych. Jak na to, ile ma lat, to nadal jest znakomita, proste zasady, a jednocześnie bardzo dające do myślenia.
Oceny gracza: Świetna gra dwuosobowa, mechanika idealnie ze sobą spleciona, pieniądze, import towarów, tworzenie mapy, zdobywanie wysp na których można budować świątynie, tajne zadania. Dość mózgożerna (w dobrym tego słowa znaczeniu).
Oceny gracza: Prosty deckbuilding z obijaniem planet.Wszystko działa, proste zasady. Trochę gorsza grafika i jakość karty , ale to amatorski wysiłek indie więc można przymknąć oko :)
Oceny gracza: Proste zasady, szybkie tempo, wystarczająca kombinatoryka, wystarczająca interakcja, świetny design.
Oceny gracza: Tylko dwóch pracoholików i mózg na bloku do krojenia :)
Oceny gracza: Moim zdaniem jedna z najlepszych współczesnych abstrakcji. Minimalizm genialnie proste zasady, napięcie, głębia ....
Oceny gracza: gra strategiczna dla dwóch osób, wartka, proste zasady, wszystko idzie jak należy
Oceny gracza: Mare Nostrum kontrolowane przez Imperial.Wydobycie, budowa miast, bitwy, technologia - wszystko śmiga, zasady są minimalne
Oceny gracza: Wreszcie fajna gra kombi, w której trzeba zwrócić uwagę na kilka aspektów. Zdecydowanie nie jest to lekka gra familijna (jeśli chce się grać poprawnie) - choć zasady są banalne.
Oceny gracza: klimatyczna, prosta, wystarczająco interaktywna mimo, że to deckbuilding.
Oceny gracza: Doskonała mała karta KS z motywem fantasy. Proste zasady, można sporo kombinować, ale jest też losowość. Rozegrane w ciągu 20 minut. Lepiej w 3-4 niż w 2 zawodników.
Oceny gracza: Świetna uniwersalna gra do pubu i dla całej rodziny. Bardzo miła niespodzianka.
Oceny gracza: Świetny klimat, proste zasady, świetny design, można grać w zasadzie z każdym (przedszkolak - babcia), ale nawet imprezowiczom się spodoba
Oceny gracza: Dokonał tego profesor topologii po bardzo mocnej podróży, gdzie błądząc w wizjach w innych wymiarach zobaczył ową mętność.
Oceny gracza: Proste zasady, szybki postęp,
ma łączenie w kilku poziomach,
i ciekawy sposób licytacji - a wszystko to doskonale połączone i działające jak ruch z
szwajcarskiego zegarka.
Oceny gracza: połączenie mechanizmów jest naprawdę mistrzowskie, szkoda, że wlecze się trochę dłużej, niż bym chciał, a wątek jest też po prostu "na krawędzi" pod koniec. ale nadal bardzo nam się podobało.
Oceny gracza: doskonały mechanizm decydowania o kolejnym polu bitwy
Oceny gracza: Doskonała dwójka na 30 min. Jasne zasady, napięcie.Takie skrzyżowanie Blitzkriega ze Stratego ( /-)
Oceny gracza: świetna, mądra, spójna, wartka, piękna wizualnie, trzymająca w napięciu, zmienna... czego chcieć więcej
Oceny gracza: Wycinak szachowy z oryginalnym i eleganckim mechanizmem. Gra, która zasługuje na to, by znaleźć się w kolekcji każdego miłośnika abstrakcji.
Oceny gracza: Jest wartki, przejrzysty, wszystko pasuje do siebie jak w szwajcarskim zegarku, duża zmienność, a co najważniejsze ma "sok" :), kombosów jest na pęczki, ale bez zbędnego bałaganu. Dla mnie lepszy niż Burgundy (oceniam 2 edycję).
Oceny gracza: niesamowite, inteligentne, oryginalne, zabawne, fajne komponenty Razem z Tiger and Dragon największa niespodzianka tego roku (23) z Japonii
Oceny gracza: Oryginalny system kombinacji strategicznej, stosunkowo proste zasady,
nic nie znaczy projekt, aby zwiększyć atmosferę
Oceny gracza: Tak więc jest to prawdziwy niewypał, pięknie wykonany, zabawny, szybki, świetny klimat, uniwersalny - dla mnie jedna z najlepszych gier 2014 roku ( a może i ostatnich lat w ogóle)- w grach rodzinnych -(kudos dla Mindok za wybór i szybkość z jaką trafił na rynek)
Oceny gracza: minimalistyczne zasady, wartki flow, wszystko idealnie połączone , minimum przypadku, świetna w każdej ilości - odlot !!!
Oceny gracza: Zwinne ruchy, jasne łatwe zasady, interakcja, idealnie pasująca do tematu, a jednocześnie dość złożona gra area control/ekonomiczna - tak jak ten autor umie - dlatego mam jego gry wśród ulubionych (Concordia, Imperial, Antike ...).
Oceny gracza: zwinny, zaskakująco sprytny, ładny, mały - jak rodzinna karta na święta i długie zimowe wieczory
Oceny gracza: Jako miłośnik Quarriors od dawna miałem tę grę na radarze i nie zawiodłem się. Mechanizm budowania worków znów działa, wszystko się kołysze, zmienność jest ogromna dzięki kartom i różnym planom. Element wyścigów dodaje miłego akcentu. Powiedziałbym, że w porównaniu do Quarriors jest bardziej przyjazny rodzinie i zdecydowanie bardziej zabawny...
Oceny gracza: Oryginalny system gry, gdzie każdy musi sobie pomagać i jednocześnie iść sobie do gardła, szkoda tylko dość dużej losowości.
Miły klimat Fantasy
Oceny gracza: Nie bardzo lubię gry WW2, a gry kooperacyjne zwykle nie należą do moich ulubionych, ale muszę powiedzieć, że kości D-Day to naprawdę doskonała i oryginalna gra z prostymi zasadami, mnóstwem opcji i oczywistym potencjałem do rozszerzenia. Niesamowity klimat idealnie łączy się z tematyką.
Oceny gracza: Świetny abstrakcyjny one-shot, w którym wyróżnia się japoński minimalizm i czystość mechanizmu. Dawno nie bawiłem się tak dobrze ( przy w zasadzie abstrakcyjnej grze ). A kto by nie chciał grać jako łupieżca i zarabiać na życie :)
Oceny gracza: Mała gra, która mieści w sobie wielką prawdę o ludzkiej chciwości.Super proste zasady, mechanizm PYL w najczystszej postaci.Zabawa wszędzie tam gdzie ja.
Oceny gracza: proste zasady, proste przygotowanie, wartki progres, kilka sprawdzonych mechanizmów ładnie wymieszanych ze sobą, dużo combosów, duża zmienność, jako minus może tylko to, że gdy gra jest w najlepszym momencie to się kończy (ale to w wielu szybszych grach cywilizacyjnych)
Oceny gracza: Jest po prostu dobra. Dla mnie jedna z najlepszych gier familijnych ostatnich lat.
Oceny gracza: Jako trpajzlíci wydobywasz kostki z góry, a następnie podrzucasz je i łączysz w tunele i diamenty. Walczysz ze smokami i próbujesz bronić się przed spadającymi skałami. Zapraszasz kolegów z drużyny na pivo. Ładne, zgrabne, sprytne...
Oceny gracza: Soczysta, trzymająca w napięciu, podstępna, kombinacyjna, zmienna. Zrównoważone postacie, prosty system, ale oferujący wiele możliwości manipulacji kośćmi. Dawno się tak dobrze nie bawiłem przy żadnej grze...
Oceny gracza: Całkowicie oryginalny pomysł, inny niż wszystko, piękne zdjęcia, bardzo proste zasady.
Oceny gracza: proste zasady, niesamowicie zmienne dzięki rozbudowie, szybka progresja, głębia kombinacji - zdecydowanie rewolucyjna gra swoich czasów,
czasem trochę przeszkadza mi pasjans - każdy gra sam, prawie zero interakcji
Oceny gracza: Całkiem fajna i wcale nieźle pomyślana, tyle że to bardziej format PnP - kilka kostek i papierowa plansza
Oceny gracza: Jest głupio prosta jak na swoje zasady, a mechanika powtarza się już po raz bambilionowy, ale ma coś w sobie i jak dotąd wszystkim, z którymi grałem, podobała się.
Oceny gracza: świetny filler, coś pomiędzy Sushi Go a 7 Cudami Świata w domyśle fantasy.Minimalistyczne przygotowanie, jasne proste zasady, wartka akcja, wystarczająca ilość combosów.
Oceny gracza: Budowanie talii, kontrola obszaru, rozmieszczanie pracowników - wszystko ładnie zapakowane, działające i świetnie wyglądające ...
Oceny gracza: Zdecydowanie lepszy od oryginału, ale znów nieco bardziej skomplikowany i dłuższy. Duża zmienność dodatkowych elementów.Ładniejsza grafikaWielkie kciuki dla Mindok za wydanie tej gry !!!
Oceny gracza: Recenzuję grę w 2 (tak, w 2 też można grać - błąd w info o grze). Taka taktyczna "gra" z piękną grafiką w postaci rzeź samurajów
Oceny gracza: odlot, proste zasady, dynamiczna, świetnie wciąga w grę - tak powinna wyglądać nowoczesna abstrakcja
Oceny gracza: Być może nie jest to dziś najlepsza strategia łączenia, ale powstała w 1995 roku i do dziś bardzo lubimy do niej wracać.
Oceny gracza: bardzo elegancki, minimalistyczny mechanizm budowania zasad i komponentów, a jednocześnie ładnie działa (takie uproszczone Minute Empire). super opakowanie w ładnym woreczku
Oceny gracza: piękna kreskówkowa gra z oryginalnym mechanizmem zmiany atutów. Łatwe zasady, wartka gra.
Oceny gracza: Inteligentny, przystojny, mały. Rodzaj połączenia Coloretto lub Tucanos z grą na czas jak Patchwork lub Nova Luna.Połączenia multiplayer w wielu skrzyniach działają po prostu dobrze też.
Oceny gracza: Piękny, czysty design. Gdzieś pomiędzy Machi Koro a Dice Hospital. Układanie kostek połączone z budowaniem silnika. Dziwaczne, proste zasady, wystarczająco dużo kombinacji. Bardzo miła niespodzianka.
Oceny gracza: Przyjemna gra handlowa osadzona w świecie fantasy, proste zasady
Oceny gracza: Dziwi mnie tak niska średnia ocen. Zabawna, szybka gra z prostymi zasadami. Jedna z najlepszych rodzinnych gier karcianych.
Oceny gracza: Bardzo ciekawa gra o ściegach. Nagroda za zwycięski ścieg ciągle się zmienia zarówno w kolorze jak i w czasie. Potrzebny jest dobry meta timing, który urozmaica klasyczną strategię ściegową :)
Oceny gracza: Relaks, gra logiczna ze świetnym klimatem ucieczki przed potworem
Oceny gracza: oryginalność, doskonałe połączenie z tematem, konsumowanie napięcia podczas gry - top gra dla 2
Oceny gracza: Fajna gra wyścigowa dla całej rodziny. Wszystko ładnie działa, zasady są proste, rozgrywka jest wartka.Zmienność dzięki drugiej stronie planu.
Oceny gracza: Brat bliźniak Snowdonii i Alubari, intuicyjne zasady, ale combo hafec
Oceny gracza: Friese po prostu idzie, klasyczna karta liczbowa z dość oryginalnym mechanizmem...
Oceny gracza: Zdecydowanie jedna z najlepszych "gier dla dzieci" w jakie grałem.Zabawna, prosta, ładnie wykonana.
Oceny gracza: dorosłe dzieci - niezła zabawa i przede wszystkim klasyka, w którą zawsze można zagrać
Oceny gracza: Wszystko w tej grze po prostu pięknie płynnie działa, jasne intuicyjne zasady, a jednak jest nad czym myśleć, mapa, wątek cywilizacyjny ...
Oceny gracza: Piękny projekt, dla mnie najlepsza gra kooperacyjna z absolutnie idealnym klimatem. Jeszcze lepiej z rozszerzeniem Biały Księżyc
Oceny gracza: to wcale nie jest złe, przyspieszenie, uproszczenie, wyjaśnienie - lepsze dla niegrających i nowych do nauki .Niestety odbywa się to kosztem obcięcia strategii i kombinowania .
Oceny gracza: Nie jest to zbyt oryginalne. W zasadzie taki deszczowy inaczej, ale bardzo lubiany przez dzieci. Odpowiednio złośliwy. Szybko, łatwo - jako gra rodzinna na święta lub dla grupy dzieci bomba .
Oceny gracza: Jedna z gier stworzonych przez legendarnego gracza Go/Baduku Lee Sedola. Great Kingdom jest w rzeczywistości ostrzejszym, szybszym, można powiedzieć wprowadzającym wariantem klasycznej gry Go. Dodatkowo w ciekawszej oprawie graficznej, gdzie rolę kamieni pełnią małe fortece 3D.
Oceny gracza: Bardzo oryginalny asymetryczny abstrakt dla 2. Jeden gra układając kamienie jak w Go dla partyzantów, drugi skacząc jak w Warcabach dla wojsk rządowych.
Oceny gracza: absolutnie proste logiczne zasady
szybka akcja
dobrze działające i zbalansowane mechanizmy
dzięki którym nie zamienia się w zwykłą liczoną suszę
- mało atmosfery.
Oceny gracza: Bardzo fajny remake Star Realms, fabuła i oprawa wizualna idealnie pasują do świata HP. Na plus całkiem przydatne tokeny, które nie są potrzebne, ale pomagają w czytelniejszym liczeniu w trakcie rundy. Jako minus widzę, że gra jest dość długa - czasami rozgrywka zajmuje nam nawet godzinę (ale ponieważ to H.P. więc dziecku to nie przeszkadza)
Oceny gracza: super gra stitch dla 2 osób, ciekawe akcje na nieparzystych kartach, które czynią grę ekscytującą, można grać w zasadzie z kartami joker.
Oceny gracza: Minimalistyczna (pod względem zasad i komponentów) gra sterowana kostką - bawimy się świetnie, najlepsza w 4, ciekawy mechanizm punktacji związany z progresją do celów.
Oceny gracza: Gdzieś pomiędzy Quixo, Pentago i Ringo.Dobrze przemyślane, pięknie wykonane geometryczne rzuty....
Oceny gracza: Jest ładnie, ale lepiej w 3-4, trochę sieczka w dwójce, trochę nieporadne dandysowanie kartami momentami.
Oceny gracza: dla mnie jedna z najlepszych gier builder-logic, świetny system gry, mała losowość, świetny design.
Oceny gracza: Pięknie wymyślona i pięknie zilustrowana gra dla całej rodziny od pokoleń (ale zdecydowanie świetna również dla oddziałów i grup specjalnych). Coś w rodzaju mieszanki Dixit, Imagine i Pictures, ale z oryginalnym wymiarem "dotykowym". "dotykowym" wymiarem.
Oceny gracza: trochę więcej liczenia, ale nie jest źle. Jednak naprawdę bardzo oryginalny mechanizm dwóch odrębnych faz .
Oceny gracza: Im więcej gramy, tym jest lepiej.Szybki setup, zręcznościówka, świetne powiązanie mechanizmów, grafiki, metalowe monety.Nawet przy kostkach czuję, że mam kontrolę. Jak na razie moja najlepsza gra na dwójkę 2014 roku.
Oceny gracza: Budowanie pociągów jako lokomotyw z ciekawą interakcją poprzez ładowanie towarów do przeciwników to trochę wyścig z czasem. Jasne, proste zasady, ładna grafika.
Oceny gracza: Bardzo dobrze spójna mechanika, rozgrywka ślimaczy się, zasady są przejrzyste, tematyka pasuje, ładna grafika - tak powinno wyglądać dobre, nowoczesne euro :)
Oceny gracza: To jest naprawdę fajne, myślę, że z czasem stanie się klasykiem. Całkowicie czysty, minimalistyczny design. Prosta, przyjemna, można w nią grać w kółko i krzyżyk w zasadzie z każdym. Tyle, że niektórym przeszkadza grafika - autor pewnie robił ją, gdy miał nastrój na gąbki (ale nie ja :)
Oceny gracza: Bardzo fajny jednoręczny, asymetryczny shuffle na 2 osoby. Jedna gra za Jekylla i stara się, aby style picked były równe dla obu graczy. Drugi gra Hyde'em, który z kolei potrzebuje, by jeden z graczy (nieważne który) miał dużo więcej ruchów - bo w ten sposób coraz bardziej kontroluje psychikę dr Jekylla.
Oceny gracza: Na początku gra wydaje się bardzo dziwna, ale po zmianie sposobu myślenia jej urok staje się oczywisty. Kolejny wybuch od nestorgames. Minimalistyczne przepisy, ładnie wykonane (jak ozdobne karpie w stawie :))
Oceny gracza: To nie jest bardzo oryginalny lub nawet szczególnie
głęboki , ale to naprawdę, naprawdę
i po raz kolejny, naprawdę duża zabawa.
Atmosfera jak stary Junta , ale znacznie szybciej z prostszych zasad w porównaniu do oryginału. Jeśli chcesz doświadczyć, jak to jest być prezydentem w skorumpowanym kraju
(w tym absolutnie epickie okulary) - oczywisty wybór
Oceny gracza: Wraz z Silverem i Goldem, prawdopodobnie najlepszy Flip ´n Write w jaki grałem
Oceny gracza: Jedna z trzech logicznych gier abstrakcyjnych stworzonych przez legendarnego gracza Go / Baduku Lee Sedola. W tej grze będziesz rozwijać pamięć do liczb, a następnie strategię umieszczania kamieni. Chociaż na to nie wygląda, jest całkiem fajna i im więcej w nią grasz, tym bardziej zdajesz sobie sprawę z jej głębi. Jednocześnie jest szybka i ma klimat starych klasycznych gier, więc lubi się w nią grać kilka razy z rzędu.
Oceny gracza: Szybki, pięknie płynny silnik. Czułem się jak bardziej bezpośredni Gizmos w grający w karty strój wikingów. Ilustracje są doskonałe...
Oceny gracza: Uważaj to zdecydowanie nie jest gra rodzinna , to jest dość gamer romans .
Oceny gracza: Ciekawa krzyżówka Logiki i Tobago. Dość karkołomne dedukcje, ale proste zasady. dość abstrakcyjne, temat jest miejscem akcji
Oceny gracza: Taki Splendor w świecie magów ze sprytnym i prostym "budowaniem silnika" w postaci wyuczonych zaklęć. Dziwaczne, ładne i zmienne ...
Oceny gracza: dobrze wyważony poziom interakcji, znośny dla graczy i niegraczy/ tzn. nie ma masakrowania przeciwnika, ale znowu nie jest to kompletny pasjans jak Agri-agri / graficznie i z kawałkami dobrze zrobiony stosunkowo łatwe zasady / wszystko na kartach z czytelnymi symbolami / tylko długi czas gry 1,5-2
Oceny gracza: ładna, prosta, ciekawa mechanika - kolejna z lepszych gier Qeen. Nawet niezła w 2.
Oceny gracza: Zaskakująco zabawna i funkcjonalna gra w zakłady i zdrapki
Oceny gracza: Pięknie wykonane, proste jasne zasady, a jednocześnie dość kombinatoryczne.
Oceny gracza: Tę grę trudno ocenić w porównaniu z innymi. Jest genialnie prosta, minimalistyczna i jednocześnie super zabawna, ale dać ocenę 10 - 16 kartom - jakoś po prostu nie mogę - mimo, że pewnie na to zasługuje.
Oceny gracza: Piękna produkcja, ładnie dopracowana, proste przejrzyste zasady, wszystko pięknie do siebie pasuje, zwinny flow dzięki współczesnemu planowaniu, widać, że stoją za tym klasycy projektowania gier.
Oceny gracza: duża zmienność zasad
(każdy rodzaj liczenia nadaje grze inny wymiar)
świetny klimat, który wciąga nawet niegraczy
chińszczyzna
- długi czas rozgrywki
- jeśli wystarczająco zagrasz na łatwiejszych zasadach
losowość
Oceny gracza: Kolejny wariant kryptonimów, tutaj trochę w połączeniu z kostkami Story i może Concept. Wszystko ładnie ze sobą współgra. Fajna rodzinna gra słowna na imprezę. I można w nią grać we dwoje. Tylko wydaje mi się, że z czasem kombinacje zaczną się powtarzać...
Oceny gracza: Piękna, wzajemnie powiązana, po prostu świetna, kompleksowa euro-książka, taka jaka powinna być
Oceny gracza: Jest niemal, można by rzec, głupio prosty - ale jest po prostu naprawdę zabawny i ma odpowiedni "sok".
Oceny gracza: Bardzo fajny rodzinny quickie, proste zasady, świetna wariacja, ładna grafika, potrafi naprawdę namieszać w głowie. Jak na razie chyba rodzinna gra roku 2020 dla mnie.
Oceny gracza: Jest dokładnie to, co obiecuje, minimalistyczne w opakowaniu i zasadach, rozdrobniony system pick and delivery , ale wszystko działa ładnie, coś w rodzaju Truck around Europe w pudełku po cukierkach.
Oceny gracza: miłą niespodziankę. Wszechstronna gra dla graczy i niegraczy, dzieci i dorosłych. Zabawna i dynamiczna.
Oceny gracza: wartki, miły, łączący. Czyli jeśli dodasz ruch w lewo/prawo za odrzuconą kartę jako akcję - co jest dodatkową zasadą z rozszerzenia.
Oceny gracza: Wartka rodzinna prosta gra o tym jak zarządzać kocim gospodarstwem domowym.
Oceny gracza: jak dotąd prawdopodobnie najlepsza szybka gra cywilizacyjna w kości, w jaką grałem
Oceny gracza: Na początku nie sądziłem, że jest aż tak świetna, ale im więcej gram, tym bardziej mnie pochłania - świetna gra
Oceny gracza: Bardzo fajna gra rodzinna, proste zasady, wartka, fajnie połączona licytacja z dobieraniem kart do zestawów, fabuła opakowana w fantasy. Trochę przypomina 7 cudów. Miłe zaskoczenie...
Oceny gracza: Połączenie 7 Divas i Splendor proste zasady, gra w ciągu godziny lub nawet w pełnym składzie, combo hafec
Oceny gracza: Tak, chodzi o losowość, tak, jest to powtarzalne przy stosunkowo małej talii, ale to wszystko jest po prostu super połączonym ciekawym systemem wyborów poziomowych.Zdecydowanie bardzo oryginalna gra, w której kilka kart i kostek tworzy świetne doświadczenie DnD/puzzle.
Oceny gracza: Pięknie ilustrowana gra rodzinna o tematyce spaceru po japońskich ogrodach. Takie połączenie Carcassone i Tokaido :) Proste zasady, dość liczenia, szybki postęp. Wariant pasjansa
Oceny gracza: Moim zdaniem arcydzieło jednej z najwybitniejszych postaci współczesnych gier abstrakcyjnych. Nowatorski mechanizm, duża głębia taktyczna...
Oceny gracza: To świetnie wykonana gra rodzinna typu puzzleloid. Duża zmienność, system dopasowywania, szybkie podejmowanie decyzji. Zręczność i prostota.
Oceny gracza: Szybkie, proste zasady, sprawdzone mechanizmy. Forbidden Desert czy Forbidden Island są jednak dla mnie lepsze (i trudniejsze do pobicia) pod względem klimatu, oprawy wizualnej i fabuły. Ta wersja Pandemii - traktowana jako wprowadzająca i bardziej przyjazna rodzinie - jest z mojej perspektywy bardziej sucha i abstrakcyjna w porównaniu do wspomnianych wcześniej dzieł tego samego autora.
Oceny gracza: prosta gra w ścieg. Niewiele dla koneserów, ale z drugiej strony proste zasady i do 8 graczy, idealna jako gra rodzinna - dzieci, rodzice, babcia
Oceny gracza: szybka, energiczna gra kombinacyjna, w którą będziesz grać w kółko i krzyżyk przez cały wieczór - miły dodatek do rodziny tego typu gier karcianych (Kabo, Scout, StartUp, Ten ...)
Oceny gracza: Pięknie wykonana i przemyślana gra dla kompletnych maluchów 3,4 letnich.
Oceny gracza: Niespodzianka roku (23). Abstynencja na najwyższym poziomie, tak jak być powinno. Minimalistyczna, głęboka, szybka. Dwa tryby rozgrywki. Gratka dla miłośników czystej abstrakcji.
Oceny gracza: Polityka, wojna, łapówki, zdrady, szantaż, zmiana płaszczy, uleganie najsilniejszej w danej chwili frakcji politycznej, czekanie na właściwy moment - wszystko to w prawdziwej egzotycznej scenerii historycznej, pięknie połączone, zasady w zasadzie proste, czas gry w sam raz...
Oceny gracza: mimo, że jest to gra kościana, choć przeznaczona dla małych, doskonała gra na puby czy imprezy - dzięki prostym zasadom nawet pijany niegracz może ją zrozumieć
Oceny gracza: Zaskakująco dobre, oryginalne, wszystko ładnie "trzepie", po kilku rozgrywkach coraz lepsze - dla wszystkich kategorii
Oceny gracza: Tajwańska wersja mechanizmu Splendor - bardzo ładna, mała, tania, zwinna
Oceny gracza: Dziesiątki gier wszystkich kategorii, genialny uniwersalny system.
Oceny gracza: Kolejne świetne cięcie od Oink. Absolutnie doskonała obserwacja.
Oceny gracza: Zawsze po jakimś czasie wracamy do niej na nowo i jest to po prostu klasyka, a co ważniejsze, po prostu się trzyma :)
Oceny gracza: Rodzaj kanasty z oryginalnym mechanizmem mnożenia i łączenia innych. Przyjemne 20 minut.
Oceny gracza: Doskonałe Euro, takie jakie powinno być. Zwinne, kombinacje w sam raz, proste i intuicyjne zasady, wystarczająco zmienne. Doceniam też małe pudełko.
Oceny gracza: Zgrabna, sprytna gra kolejowa, która ma wszystko, co powinna mieć dobra gra kolejowa. Budowanie pociągów, składy, przewóz pasażerów, mapa, drewniane pociągi. 2 zasady A4. To Chicago Express w wersji light.
Oceny gracza: Świetna wariacja na temat gry mancala. Różna wartość punktowa różnokolorowych kamieni nadaje grze niesamowitego charakteru.
Oceny gracza: Wspaniale, wspaniale, wspaniale. Po rozczarowaniu Blood Rage nie chciałem robić kolejnego Langa, ale to jest blast. Kilka różnych aspektów , wszystko idealnie do siebie pasuje, najlepszy na 5 jak dotąd (grałem około 3 godzin) , minimalny downtime, jasne proste zasady, obecnie mój top !!!
Oceny gracza: wykwalifikowany konkurent do Jungle Speed/jam.
Luksusowe kamienie do gry z wygrawerowanymi runami
Oceny gracza: Minigra pociągowa, dla tych, którzy nie mogą wytrzymać na drodze i wśród mugoli gier bez układania torów :)
Oceny gracza: Bardzo proste zasady, szybki postęp, doskonałe połączenie z tematem - filmem Kostka. Wiele różnych modów rozgrywki - co-op, semi-coop, deathmatch, solo.
Oceny gracza: świetne wprowadzenie do gier euro area control, proste zasady, mechanizm podobny do Ticket To Ride, ale więcej napięcia ... dla mnie kategoria - zawsze będę grał i uwielbiam grać
Oceny gracza: szybki, zabawny, p...c, blef, śmieszne obrazki, minimalistyczne zasady - super party filler
Oceny gracza: Wow, rodzinny hit, który ma talent i płynność oraz proste, jasne zasady, piękny w desain sposób, Dorn był szykowny, dopóki nie wyciął diamentu.
Oceny gracza: Naprawdę świetny i oryginalny deckbuilding, ma też niezły motyw przewodni. Po prostu interakcja. Kombinacje są również współmierne do zabawy.Cieszymy się tym bardziej niż Libertalia
Oceny gracza: Doskonała gra. Jak na grę wydaną niedawno przez Albi po czesku, to całkiem spoko ?!Świetny pomysł, bardzo proste zasady, dużo zabawy. Zdecydowanie świetny "kuzyn" Dixita, gorąco polecam.
Oceny gracza: Zwinne ruchy, proste i jasne zasady, wszystko ładnie ze sobą współgra.W każdej liczbie równie dobrze, ładny design. Minusem dla mnie jest mniejsza interakcja.
Oceny gracza: Bardzo fajne budowanie silników. Gra jest dość prosta jak na zasady, ma związek z tematem, podejmowanie decyzji jest w sam raz, długość w sam raz.
Oceny gracza: Bardzo pomysłowy i oryginalny mechanizm .Proste zasady.Miłe uzupełnienie słownych gier imprezowych na czeskim rynku.
Oceny gracza: Vinci, czyli tata gry Smallworld, był do niedawna jedną z moich najlepszych gier.
Smallworld jest bardziej dopracowany i ma lepszy klimat więc 5
Oceny gracza: Absolutnie proste zasady, super szybki setup, duża zmienność - gra dla dwóch osób to niewiele - cena - brak licznika
Oceny gracza: oryginalny system gry
dość zmienny (jak na grę z małą ilością kart)
jedna z niewielu gier, w które lubię grać nawet w singlu
dość szybkie tempo (jak na co-op)
- dość duża losowość (pojedynek na kości)
- mało akcji (ogranicza taktykę)
Oceny gracza: Pojedynek - pojedynek magów, w zasadzie abstrakcja. Coś w rodzaju pojedynku Tash-Kalar.
Oceny gracza: Abstrakcyjna gra z niewielką ilością zasad, ale wystarczającą głębią.Potrafi stworzyć świetny klimat kosmicznej walki.
Oceny gracza: Złe języki mówią, że deck-building jest martwy - Star Realms jest dowodem na to, że DB wciąż ma coś do zaoferowania i wciąż jest dobre
Oceny gracza: Jedna z najlepszych gier od Oink. Przypomina mi trochę For Sale. Japoński minimalizm i dbałość o szczegóły, a mimo to wszystkie mechaniki gry pasują i działają jak w szwajcarskim zegarku. Rewelacja
Oceny gracza: fajny pomysł, ale to niezły strzał na uwagę i szybkie liczenie do przodu.
Oceny gracza: oryginalne połączenie ruchu smoków z mechanizmem mankali, pięknie zrobione - rzeczywiście ma się wrażenie pojedynku dwóch smoków , doskonale nawiązujące do kosmologii taoistycznej ( jestem z nią dość dobrze zaznajomiony ...)
Oceny gracza: Ciekawie powiązane mechanizmy - push your luck, aukcja , zakup i zbieranie zestawów. Lepiej w multiplayerze, ale nawet w 2 działa dobrze.
Oceny gracza: świetna gra rodzinna - takie gwarantowane wejście w bardziej złożone rzeczy dla dorastających dzieci , takie połączenie z tematem dzisiejsze gry euro mogą tylko pomarzyć o czystych intuicyjnych mechanizmach wykonania
Oceny gracza: Rodzinna abstrakcja, bardzo sprytne, proste zasady, dzieci cieszą się kolorami, dorośli strategicznymi możliwościami.
Oceny gracza: doskonała, pięknie się komponuje super, proste intuicyjne zasady, zwinność, zabawa, wizualnie i merytorycznie elementy super
Oceny gracza: Całkowicie oryginalny system gry,
relatywnie proste zasady,
ładny design,
doskonała gra dla każdego
Oceny gracza: Miłe zaskoczenie. Jak nie lubię dużych Tokaido, tak tutaj mi się spodobało.Kombinowanie, podejmowanie decyzji w sam raz. Grafika bardzo ładna, zasady intuicyjne.Powiedziałbym, że kolejny brat takich gier jak Jaipur, Paris City of Lights, Patchwork, Lost Cities itp.
Oceny gracza: Bardzo, bardzo ładny klasyk. Przykład ładnego, czystego, dogłębnego projektu.
Oceny gracza: bardzo ciekawa gra sudokoidalna z koniecznością dobrego wyczucia czasu, kiedy wyjść z gry. Minimalistyczne zasady. Czas około 10-15 minut Po raz kolejny wszystko idealnie zapakowane w małe pudełko - jak to Oink umie...
Oceny gracza: szybka, ładna, łącząca deckbuilding z budowaniem kolei na mapie - czego więcej może chcieć gracz - może Czech i dużo rozszerzeń
Oceny gracza: Doskonała pod każdym względem, dla mnie jedna z najlepszych rodzinnych(wartkich i łatwych na zasadach) gier w ostatnim roku (22-23)Inzert i ogólna jakość produkcji ogólnie po prostu wspaniałaPodobna do Parks czy Canvas ale o klasę fajniejsza :)
Oceny gracza: To kilka sprawdzonych mechanizmów budowania gier karcianych wymieszanych ze sobą, więc nie ma super oryginalności, ale jest chwytliwa, szybka do nauczenia dzięki prostym jasnym zasadom i pięknie pomalowana. Ale znowu, jak na kartę w małym pudełku jest dość drogo...
Oceny gracza: świetna minimalistyczna gra puzzloidowa, gdzieś pomiędzy Sagradą a Metrem - w domyśle sieć kolejowa na angielskiej wsi, bardzo cenię sobie małe opakowanie :)
Oceny gracza: Mała, prosta, czysta, abstrakcyjna gra na 10 minut, podobna do Thessaloniki...
Oceny gracza: Fajna, piękna wizualnie, przejrzyste zasady, wiele opcji - tak powinna wyglądać nowoczesna gra ....
Oceny gracza: Szybka, prosta gra walki oparta na zasadach w świecie fantasy, świetna do okazjonalnej relaksującej gry, lub do gry z dziećmi (od 10 lat).
Oceny gracza: Wartka, czysta, prosta w zasadach, wystarczająco kombo gra Pick and delivery.System stopniowego otwierania tuneli czasoprzestrzennych jest naprawdę fajny.Bardzo miła niespodzianka. AEG naprawdę wie jak się robi takie gry.
Oceny gracza: Prawdopodobnie najlepsza obecnie gra logiczno-handlowa. Dałbym jej piątkę, ale wolę krótsze i prostsze gry.
Oceny gracza: Szybkie i agresywne szachy, lubię je bardziej niż tradycyjne szachy europejskie.
Oceny gracza: Należy do "złotego funduszu" współczesnych abstrakcji. Nieśmiertelny przebój.
Oceny gracza: Świetne wprowadzenie do gry w szachy w ogóle dla najmłodszych. Doskonała szybka abstrakcja dla dorosłych.
Oceny gracza: Doskonale. Wszystko działa świetnie. Mechanizmy łączące na 1. Oryginalny motyw z przejrzystą grafiką. Jasne, intuicyjne zasady. Tak powinna wyglądać nowoczesna gra euro.
Oceny gracza: Piękne komponenty, intuicyjne zasady, zwinne, ogromnie zmienne.Świetna gra rodzinna. Jeszcze lepiej po większej ilości gier - lekkość jest urzekająca - chyba lepsza niż klasyczny Mahjong.
Oceny gracza: genialnie prosty system opierający się na wyszukiwaniu reguł krok po kroku z wykorzystaniem logicznej dedukcji i odnajdywaniu prawidłowych reguł budowlanych
Oceny gracza: Banalne zasady, wartka akcja, piękna produkcja, wiele różnych warstw strategii i negocjacji, przekupywanie, namawianie i obiecywanie. Kolejna z długiej linii odrodzonych gier książkowych i po raz kolejny na najwyższym poziomie. Jeszcze lepsza w większym gronie.
Oceny gracza: Zachowuje klimat i mechanikę wielkiego Zooloretto, a jednocześnie jest prosta w zasadach, szybka w progresji i z pewnością wystarczająco przemyślana, by nie urazić nawet wytrawnych graczy.
Niezwykle przenośna w podróży i pubie.
Świetna szybka gra, która zapewni rozrywkę dzieciom w każdym wieku. Jesteśmy bardzo zadowoleni (dzie ...
Murinka2305 [20.9.2024]
Asymetryczny dublet. Rezultatem próby zaimplementowania wydarzeń historycznych są po prostu bardzo d ...
Peca_ [20.9.2024]
Nie jestem pod wrażeniem :/.
Tormentr [20.9.2024]
Najmniejsza gra, która mieści się w małej torebce. I to jest totalny odlot - lubię gry wiedzowe, ale ...
Ladula [20.9.2024]
Papierowe Morze
dodano: 18.9.2024
CABO
dodano: 16.9.2024
Kraken
dodano: 10.9.2024
Takenokolor
dodano: 26.8.2024
Nekojima
dodano: 25.8.2024
Catchables
dodano: 20.9.2024
Star Realms: Scenariusze
dodano: 20.9.2024
Rise to Nobility: Beyond
dodano: 20.9.2024
Flame & Fang
dodano: 18.9.2024
Kavango
dodano: 18.9.2024