Liczba graczy: | 1 - 4 |
Zalecany wiek: | od 10 lat |
Czas gry: | 90 min |
Świat gry: | Fantasy |
Kategorie gry: | kooperacyjna |
Język polski: | undefined |
Wydawnictwa: | Lucky Duck Games REXhry |
Autorzy: | Helana Hope Jessey Wright Sen-Foong Lim |
Rok wydania: | 2020 |
Oznajmić : |
Kingdom Rush: Rift in Time to kooperacyjna gra planszowa dla 1-4 graczy, którzy wcielają się w rolę bohaterów broniących królestwa przed potężną czarownicą i jej hordami. Fabuła gry toczy się w 10 scenariuszach zawartych w grze podstawowej, a każdy kolejny scenariusz stanowi coraz trudniejsze wyzwanie. W ramach każdej bitwy/scenariusza gracze budują wieże obronne, tak jak w modelu komputerowym, ale oczywiście mogą też wysłać do walki bohatera, który jest silniejszy od zwykłych żołnierzy.
Pierwszym krokiem jest przygotowanie zapasu kart wież, których są 4 rodzaje (łucznicy, czarodzieje, artylerzyści i żołnierze), a każdy rodzaj ma 4 poziomy. Wieże stopniowo zwiększają swoją moc i możliwości.
Gracze wybierają również bohatera i biorą jego kartę zdolności, jego miniaturkę oraz żetony obrażeń. Podobnie jak wieże, żetony uszkodzeń są reprezentowane przez elementy "tetris". Kształty służą jako mechanizm zadawania obrażeń hordom przeciwników (patrz poniżej).
Następnie gracze wybierają scenariusz i poziom trudności, z jakimi czują się komfortowo. Poziom trudności obejmuje 5 poziomów: 1-gwiazdkowy, 2-gwiazdkowy, 3-gwiazdkowy, heroiczny i żelazny test. Zgodnie z wybranym poziomem trudności określana jest siła królestwa, a odpowiednia liczba żetonów serc jest umieszczana na planszy gry. Po ich wyczerpaniu gra kończy się klęską królestwa, a tym samym przegraną graczy. Test Żelaza dodaje również specjalny warunek/zasadę opisaną w scenariuszu.
Na koniec gracze układają mapę gry zgodnie z instrukcjami zawartymi w scenariuszu, uwzględniając ważne kwadraty, na które mogą wchodzić nowe hordy, a także wyjście z mapy, do którego hordy posuwają się w trakcie gry i które zmniejsza siłę królestwa, jeśli opuszczą mapę przez nie.
Sama gra toczy się w rundach, które składają się z sześciu faz:
Gra kończy się zwycięstwem bohaterów/graczy, jeśli uda im się wspólnie zniszczyć ostatni portal w scenariuszu (lub scenariusz może modyfikować warunek zwycięstwa).
Z drugiej strony, gra kończy się, gdy gracze stracą ostatni żeton serca (= moc królestwa) lub gdy portal albo boss (specjalne rodzaje kart hordy) przejdzie przez wyjście z mapy.
Autor: Zeus
Opis nie został jeszcze umieszczony.
dodatek do gry 1 - 4 graczy od lat
Opis nie został jeszcze umieszczony.
dodatek do gry 1 - 4 graczy od lat
Opis nie został jeszcze umieszczony.
dodatek do gry 1 - 4 graczy od lat
Jakby niepewność magów czasu była niewystarczająca. Z dalekiej północy wyruszył J.T., król Yeti, i jego zwolennicy, podbijając jedno królestwo po drugim. Czy przed naszym królestwem rysuje się mrożąca krew w żyłach ...
dodatek do gry 1 - 4 graczy od lat
Sir, zwiadowcy donoszą, że z portali zaczęli wyłaniać się nowi wrogowie. Roje pająków. Niestety, według naszych magów oznacza to tylko jedno: powrót Pajęczej Królowej. Radzę przestać wysyłać do walki wojowników z ...
dodatek do gry 1 - 4 graczy od lat
Moloch, rogaty demon, zdobył duszę maga Vez'nana, mając nadzieję na zyskanie potężnego sojusznika do walki z magami czasu. Przygotuj się na zejście do demonicznych podziemi. Jeśli pomożesz Vez'nanowi odzyskać duszę, ten w ...
dodatek do gry 1 - 4 graczy od lat
Zoubková víla
dodano: 26.5.2023
Na háčku
dodano: 26.5.2023
Chronoflight
dodano: 25.5.2023
Tetrace
dodano: 25.5.2023
Catan Baden-Württemberg
dodano: 25.5.2023